واکسیناسیون با ضربات DIY توسط پلیس خنثی شد – RT World News

پلیس آلمان یک نقطه واکسیناسیون غیرقانونی را در فرودگاهی در شهر شمالی لوبک تعطیل کرد و گفت که افرادی که در آن شرکت کرده‌اند ممکن است یک ضربه غیرمجاز علیه کووید-19 تزریق شده باشند.

پلیس گفت که یکی از دفاتر فرودگاه در شهر دریای بالتیک با 217000 نفر به عنوان مرکز واکسیناسیون بداهه تغییر کاربری داده شده است.

هنگامی که افسران روز شنبه به محل رسیدند، جمعیت زیادی از مشتریان را دیدند که مایل به شلیک گلوله بودند. آنها گفتند که حدود 150 نفر در قسمت چک این و 80 نفر دیگر در بیرون منتظر بودند.

ادامه مطلب


مقامات محلی فاش کردند که پرستار مشکوک ضد واکس، تزریقات کووید-19 را با سالین جایگزین کرد و هزاران نفر را در آلمان تحت تاثیر قرار داد.

پلیس نقطه واکسیناسیون را به دلیل سوء ظن به استفاده از یک ضربه غیر مجاز در آنجا تعطیل کرد، که طبق قانون محصولات دارویی آلمان یک جرم کیفری است. این در حالی است که قبل از آمدن مجریان قانون به حدود 50 نفر تزریق ضربه موقتی داده شده بود.

هیچ دستگیری صورت نگرفت، اما مأموران نمونه واکسن، اسناد و سرنگ‌ها را جمع‌آوری کردند و مشخصات شخصی افراد حاضر را نیز ثبت کردند. به گفته نیروی انتظامی، اطلاعات بیشتر در مورد این پرونده در هفته های آینده فاش خواهد شد.

فرودگاه لوبک متعلق به تاجر، مخترع و پزشک جنجالی، وینفرید استوکر است.

استوکر، که شرکت پیشرو تشخیص آزمایشگاهی آلمانی یوروایمون را تأسیس کرد، در طول همه‌گیری به دلیل ادعاهایی مبنی بر ساخت واکسن خود علیه ویروس کرونا، خبرساز شد.

این کارآفرین در اوایل سال جاری به اشپیگل گفت که تزریق تزریقی او 97 درصد اثربخشی دارد و هیچ عارضه جانبی قابل توجهی را نشان نمی دهد. این واکسن بر اساس آزمایش شده و واقعی است آنتی ژن نوترکیب که می تواند به راحتی و ارزان در یک لوله آزمایش تولید شود. او اصرار کرد که واکسیناسیون سریع‌تر همه در آلمان را ممکن می‌سازد.

استوکر در ماه مارس سه واکسن از واکسن خود دریافت کرده بود و پس از آن گفت که آنتی بادی تولید کرده است. او همچنین به حدود 100 بیمار آن را تزریق کرد که منجر به رسیدگی کیفری شد “تجویز غیرمجاز واکسن غیرمجاز” علیه او راه اندازی می شود.

تنظیم‌کننده‌ها و پزشکان آلمانی از این که مردم از محصول استوکر واکس‌هایی دریافت می‌کردند، شوکه شدند، محصولی که آزمایش‌های لازم و آزمایش‌های بالینی را انجام نداده بود و هرگز تأییدی از مقامات دریافت نکرده بود.

فکر می کنید دوستان شما علاقه مند شوند؟ این داستان را به اشتراک بگذارید