وارثان تالکین، ارز دیجیتالی را که بر همه آنها حکومت می کند، نابود می کنند – RT World News

دارایی جی آر آر تالکین در یک نبرد قانونی علیه ارز دیجیتال جدیدی که آثار نویسنده فانتزی را از بین برده و توسط بازیگری از «ارباب حلقه‌ها» تأیید شده است، پیروز شده است.

هیئتی از سازمان جهانی مالکیت فکری مستقر در ژنو (WIPO) حکم داد که نام دامنه Jrrtoken.com که در ماه اوت توسط متیو جنسن، توسعه‌دهنده اهل فلوریدا راه‌اندازی شده بود، بود. “به طرز گیج کننده ای شبیه” به علامت تجاری متعلق به املاک تالکین.

ادامه مطلب


توکن رمزنگاری Squid Game به 0 دلار سقوط کرد زیرا سازندگان میلیون‌ها دلار را از سرمایه‌گذاران در «کلاهبرداری آشکار» سرقت کردند.

شکی نیست که پاسخ دهنده از آثار تالکین آگاه بوده و وب سایتی برای خرید و فروش شهرت این آثار ایجاد کرده است. این هیئت در تصمیم خود گفت، دستور داد نام دامنه مورد مناقشه به املاک تالکین منتقل شود.

این املاک گفت که جنسن موافقت کرد استفاده از نام دامنه را متوقف کند و محتوای متخلف را از تمام وب سایت ها و حساب های رسانه های اجتماعی مرتبط حذف کند. “این یک مورد بسیار آشکار نقض بود، و املاک خرسند است که با شرایط رضایت بخشی به نتیجه رسیده است.” استیون مایر، وکیل املاک در بریتانیا، در بیانیه ای گفت.

‘JRR Token’ به عنوان تبلیغ شد “یک نشانه که بر همه آنها حکومت می کند” با وب‌سایتی که شخصیت‌هایی شبیه به شخصیت‌های فرنچایز «هابیت» و «ارباب حلقه‌ها» را نشان می‌دهد. این کمپین حتی شامل یک ویدیوی تبلیغاتی با بازیگر بیلی بوید بود که پیپین را در فیلم‌های «ارباب حلقه‌ها» به تصویر می‌کشید.

در اواخر اکتبر، کلاهبرداران ظاهراً با حدود 3.38 میلیون دلاری که برای ارز رمزپایه «Squid Game» خود جمع‌آوری کردند، فرار کردند، که نام آن برگرفته از نمایش بزرگ کره جنوبی در نتفلیکس بود.

فکر می کنید دوستان شما علاقه مند شوند؟ این داستان را به اشتراک بگذارید