هیو گرانت بازیگر برنده مناقصه محاکمه ناشر Sun شد

هیو گرانت بازیگر برنده مناقصه محاکمه ناشر Sun شد

این دادگاه قرار است ژانویه آینده برگزار شود.

لندن، انگلستان:

هیو گرانت، بازیگر بریتانیایی روز جمعه برنده یک پیشنهاد دادگاه برای محاکمه ادعای خود علیه ناشر بریتانیایی روزنامه سان به دلیل جمع آوری غیرقانونی اطلاعات شد.

گرانت، 62 ساله، ادعا می کند که روزنامه نگاران و بازرسان خصوصی که برای روزنامه های گروه خبری (NGN) کار می کردند، او را هدف قرار دادند و در جلسه دادگاه ماه گذشته شرکت کردند که در آن وکیلش استدلال کرد که این ادعاها باید به دادگاه برود.

NGN این اتهامات را رد می‌کند و به دنبال این است که این ادعا را داشته باشد، و اقدام مشابهی که توسط شاهزاده هری انجام شد، کنار گذاشته شد و گفت که آنها خیلی دیر پرونده را ثبت کرده‌اند.

اما تیموتی فانکورت، قاضی دادگاه عالی، حکم داد که ادعای ستاره «در واقع عشق» می‌تواند به محاکمه ادامه یابد، به جز ادعاهای مربوط به هک تلفن.

قاضی گفت: «فقط با دیدن فاکتورهای فاش شده در افشای عمومی NGN در سال 2021 بود که آقای گرانت معتقد بود که بازرسان خصوصی توسط The Sun دستور داده بودند که او را به طرق مختلف هدف قرار دهند، به ویژه در سال 2011.

در بیانیه ای که توسط وکلای خود منتشر شد، گرانت گفت: “خوشحالم که پرونده من به دادگاه اجازه داده می شود، چیزی که همیشه می خواستم – زیرا لازم است حقیقت در مورد فعالیت های The Sun آشکار شود. .

همانطور که پرونده من روشن می کند، اتهامات بسیار گسترده تر و عمیق تر از شنود پست صوتی است.

این دادگاه قرار است ژانویه آینده برگزار شود.

انتظار می رود در تاریخ بعدی تصمیم گیری در مورد اینکه آیا ادعای شاهزاده هری می تواند ادامه یابد یا خیر.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)