هکلرز سخنرانی ماکرون را شکست – RT World News

معترضان با رئیس جمهور فرانسه به دلیل اصلاحات بسیار بحث برانگیز بازنشستگی او روبرو شده اند

امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهور فرانسه، روز سه‌شنبه در یک سخنرانی کلیدی در هلند توسط گروهی از هکرها قطع شد. مخالفان او را به تحقیر دموکراسی در اجرای اصلاحات حقوق بازنشستگی متهم کردند که باعث اعتراضات چند ماهه در فرانسه شده است.

همانطور که رهبر فرانسه می خواست چشم انداز خود را برای آن ارائه دهد “حاکمیت اروپا” در مؤسسه Nexus در لاهه، او با گریه یک هکری ناراحت شد، فکر می کنم ما چیزی را از دست دادیم. دموکراسی فرانسه کجاست؟» دیگر معترضان حاضر در سالن سخنرانی بنری در دست داشتند که روی آن نوشته شده بود: “رئیس جمهور خشونت و نفاق.”

“اگر کمی به من فرصت دهید، می توانم به این سوال پاسخ دهم.” مکرون پاسخ داد.

«چرا دور زدی [the] پارلمان فرانسه؟» یکی دیگر از معترضان در حالی که نیروهای امنیتی آنها را از سالن خارج کردند، فریاد زد.


فرانسه برای تظاهرات بیشتر آماده می شود

اشاره این فعال سیاسی به تصمیم بسیار بحث برانگیز دولت فرانسه برای وادار کردن مجلس ملی به تصویب اصلاحات بازنشستگی بود که سن بازنشستگی را از 62 به 64 سال افزایش داد.

“مکان هایی وجود دارد [where] شما می توانید خشونت داشته باشید، این دقیقاً همان جایی است که این نوع بیان ممنوع است. مکرون اعلام کرد که دیگر قطع نمی شود. او گفت در حالی که آماده بحث در مورد روند سیاسی در فرانسه است و بحث در یک دموکراسی بسیار مهم است، تصمیمات دموکراتیک باید مورد احترام قرار گیرند.

پلیس هلند پس از این حادثه گفت که یک مرد دستگیر و به ایستگاه منتقل شده است «بی نظمی احتمالی و نقض [local ordinance] به دلیل مصرف الکل.»

یک اقدام اعتراضی کوچک دیگر نیز در خارج از محل برگزاری سخنرانی مکرون انجام شد و تظاهرکنندگان شعارهایی مانند “علیه، علیه، علیه 49.3، آنچه ما می خواهیم دموکراسی است” سر می دادند – اشاره ای آشکار به ماده قانون اساسی که به دولت فرانسه اجازه می داد. اعمال قانون از طریق مجلس

در حالی که مکرون بارها استدلال کرده است که بدون بازنگری سیستم بازنشستگی، فرانسه با مشکلات مالی قابل توجهی مواجه خواهد شد، فشار قانونی او باعث اعتراضات خشونت آمیز گسترده در سراسر کشور شد که تاکنون هیچ نشانه ای از کاهش نشان نداده است.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: