هنوز هیچ مدرکی وجود ندارد که Omicron شدیدتر از سایر انواع کووید است: سنگاپور

هنوز شواهدی وجود ندارد که Omicron شدیدتر از سایر انواع مختلف است: سنگاپور

وزارت بهداشت سنگاپور گفت که به داده های بیشتر و مطالعات بیشتری در مورد Omicron نیاز است.

سنگاپور:

بر اساس یک گزارش خبری به نقل از سنگاپور، در حال حاضر هیچ مدرکی وجود ندارد که نشان دهد علائم مرتبط با نوع Omicron کووید-19 متفاوت یا شدیدتر از سایر انواع دیگر است، یا اینکه واکسن‌ها و درمان‌های فعلی در برابر نوع جدید بی‌اثر هستند. وزارت بهداشت (MOH).

کانال نیوز آسیا گزارش داد که این وزارتخانه گفت که دو نفر دیگر مبتلا به نوع Omicron از طریق سنگاپور به مالزی و استرالیا سفر کردند.

وزارت بهداشت گفت که به داده‌های بیشتر و مطالعات بیشتری در مورد Omicron نیاز است و افزود که انتظار می‌رود در هفته‌های آینده شاهد موارد بیشتری از این قبیل در سطح جهان باشیم.

وزارت بهداشت روز جمعه اعلام کرد: اگر نوع Omicron از دلتا قابل انتقال تر باشد و در طول زمان به نوع غالب جهانی تبدیل شود، زمان استقرار آن در سنگاپور است.

“اما اقدامات اضافی به خرید زمان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برخورد با Omicron و ادامه برنامه تقویت کننده ما برای تقویت انعطاف پذیری جمعی برای محافظت بهتر در برابر این نوع جدید کمک می کند.”

وزارت بهداشت اعلام کرد که ممکن است نیاز به معرفی یا تعدیل اقدامات خود «در کوتاه‌مدت» در پاسخ به وضعیت «سیال» داشته باشد.

در مورد عفونت های Omicron که از طریق فرودگاه چانگی سنگاپور منتقل می شود، وزارت بهداشت گفت که اولین مورد در 27 نوامبر از ژوهانسبورگ با پرواز خطوط هوایی سنگاپور سفر کرد و در همان روز برای پرواز ترانزیت خود به اینجا رسید.

این مسافر سپس با یکی دیگر از پروازهای خطوط هوایی سنگاپور که در 28 نوامبر وارد سیدنی شد، سفر کرد.

وزارت بهداشت روز جمعه در بیانیه ای اعلام کرد، وزارت بهداشت نیو ساوت ولز در استرالیا روز جمعه تایید کرد که او یک مورد مثبت است.

وزارت بهداشت گفت که این مرد قبلاً در 24 نوامبر قبل از ترک آفریقای جنوبی آزمایش منفی داده بود و تا زمان عزیمت به سیدنی در محل نگهداری ترانزیت فرودگاه چانگی باقی مانده بود.

مسافر دوم در 19 نوامبر از طریق پرواز خطوط هوایی سنگاپور از ژوهانسبورگ وارد شد و تا زمان عزیمت خود به مالزی در همان روز در محل نگهداری ترانزیت بود.

این مورد قبلاً به عنوان اولین مورد شناسایی شده در مالزی از نوع Omicron گزارش شده بود.

خیری جمال الدین، وزیر بهداشت مالزی در یک نشست خبری در اوایل روز جمعه گفت که مسافر یک زن 19 ساله است که دانشجوی یک دانشگاه خصوصی در ایپوه، ایالت پراک در شمال شبه جزیره مالزی است و واکسن کووید-19 خود را تکمیل کرده است.

جمعه شب، وزارت بهداشت سنگاپور گفت 15 مسافر در این پرواز به عنوان مخاطبین نزدیک وی شناسایی شده اند، اما هیچ یک وارد سنگاپور نشده اند یا با جامعه در ایالت-شهر ارتباط برقرار نکرده اند و همه آنها در محل نگهداری ترانزیت باقی مانده اند. .

بر اساس گزارشی که The Straits Times به نقل از وزارت بهداشت، ردیابی تماس برای هر دو مورد ادامه دارد و در حال حاضر هیچ مدرکی مبنی بر انتقال اجتماعی از آنها وجود ندارد.

در همین حال، همه مسافرانی که از طریق خطوط مسافرتی واکسینه شده (VTL) وارد سنگاپور می‌شوند، به‌زودی باید به‌مدت هفت روز پس از ورود روزانه آزمایش‌های کووید-19 را انجام دهند، زیرا این کشور اقدامات خود را در برابر نوع Omicron تشدید می‌کند.

این بدان معناست که سواب‌های اضافی در بالای نیاز فعلی برای آزمایش قبل از خروج، آزمایش واکنش زنجیره‌ای پلیمراز در هنگام ورود (PCR) و همچنین آزمایش‌های سریع آنتی‌ژنی تحت نظارت (ARTs) در روز 3 و 7 روز وجود خواهد داشت. بازدید کنید.

وزارت بهداشت روز جمعه اعلام کرد، شرط جدید آزمایش از 6 دسامبر، ساعت 23:59 بعد از ظهر اعمال می شود. این وزارتخانه اضافه کرد که برای چهار هفته “در مرحله اول” تا ساعت 11:59 بعد از ظهر در 2 ژانویه 2022 باقی خواهد ماند.

آزمایشات اضافی – در روزهای 2، 4، 5 و 6 – به صورت خودسرانه انجام می شود و با استفاده از ART انجام می شود. مسافران باید نتایج خود را به صورت آنلاین با استفاده از پیوندی که از طریق اطلاعات تماس اعلام شده برای آنها ارسال می شود، ارسال کنند.

در روزهای 3 و 7، ART ها در یک محیط نظارت شده در مرکز تست ترکیبی یا مرکز تست سریع انجام می شود.

وزارت بهداشت گفت: روز سوم متوسط ​​دوره کمون و روز هفتم روز خروج از این پروتکل آزمایشی است.

کانال نیوز آسیا به نقل از این وزارتخانه گفت: «در طول این دوره هفت روزه، به غیر از روزهایی که برای آزمایش‌های تحت نظارت خود بیرون می‌روند، این مسافران باید قبل از رفتن به بیرون برای فعالیت در آن روز، آزمایش ART خود تجویز شده خود را منفی کنند.»

این رژیم آزمایشی جدید همچنین برای مسافرانی که از مالزی با استفاده از VTL زمینی از ساعت 11:59 بعد از ظهر دوشنبه آینده وارد می‌شوند اعمال خواهد شد. این مسافران از قبل باید یک تست قبل از حرکت و ART در هنگام ورود انجام دهند.

رژیم آزمایشی جدید در بحبوحه نگرانی ها در مورد نوع جدید Omicron ارائه می شود.

سنگاپور دو مورد اول خود را در اوایل این هفته شناسایی کرد، زمانی که آزمایش دو مورد وارداتی برای نوع “مثبت اولیه” بود. آزمایشگاه ملی بهداشت عمومی در حال انجام توالی یابی کل ژنوم برای تایید نوع Omicron است.

وزارت بهداشت گفت: «ما همچنین از نزدیک مطالعات روی حساسیت ART ها به نوع Omicron را زیر نظر داشتیم.

وی افزود: «اعتبار اولیه توسط سازندگان نشان می‌دهد که ARTها در شناسایی موارد COVID-19 نوع Omicron مؤثر باقی می‌مانند و آزمایشگاه‌ها در حال انجام آزمایش‌های بیوشیمیایی بیشتری برای تأیید این نتایج هستند».

این کانال به نقل از وزارت بهداشت گفت: «این نتایج اولیه این اطمینان را ایجاد می کند که ART ها به عنوان روشی برای تشخیص COVID-19، از جمله موارد Omicron، مؤثر باقی می مانند.

سنگاپور روز جمعه 766 مورد جدید کووید-19 و 9 مورد مرگ مرتبط با ویروس کرونا را گزارش کرد.

تا روز جمعه، سنگاپور از آغاز همه‌گیری، ۲ میلیون و ۶۷ هزار و ۹۱۶ مورد ابتلا به کووید-۱۹ و ۷۴۴ مورد مرگ ناشی از کرونا را گزارش کرده است.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)