هند، بنیاد ساختمان ایالات متحده برای جامعه جهانی قوی و صلح آمیز: وزیر دارایی

هند، بنیاد ساختمان ایالات متحده برای جامعه جهانی قوی و صلح آمیز: وزیر دارایی

در این مراسم، او گفت که تغییرات آب و هوایی اکنون از زوایای مختلف “در زندگی روزمره به ما ضربه می زند”.

واشنگتن:

نیرمالا سیتارامان، وزیر دارایی اتحادیه، گفت که هند و ایالات متحده در حال ایجاد پایه‌های یک جامعه جهانی قوی، صلح‌آمیز و هماهنگ هستند و او همچنین آرزو می‌کند که روابط بین دو کشور از “قدرت به قوت” رشد کند.

خانم سیتارامان در یک مراسم پذیرایی در خانه هند که توسط سفیر هند تارانجیت سینگ ساندو برگزار شد، گفت: “ما با هم هستیم و پایه های محکمی برای یک جامعه جهانی قوی، صلح آمیز و هماهنگ می سازیم.”

وی افزود: آرزو می کنم این رابطه بین ایالات متحده آمریکا و هند از قوت به قوت خود افزایش یابد و همه ما مطمئناً به آن کمک خواهیم کرد.

در این مراسم، جینا ریموندو، وزیر بازرگانی ایالات متحده، آقای ساندو، و هماهنگ کننده امور هند و اقیانوسیه در شورای امنیت ملی، کرت کمپبل نیز حضور داشتند.

در این مراسم، وزیر دارایی اتحادیه همچنین در مورد تنوع و تجلیل از جشنواره های مختلف به مناسبت روز جدید سال صحبت کرد. او گفت: “بسیار الهام بخش است که می بینم مردم پرانرژی قبل از من، که هر کدام برای جشن گرفتن ویشو، اوگادی، نوروز خود آمده اند. اما همه در خانه هند. هند خانه همه این افراد است. و ما همیشه این تنوع را داشته ایم. کشوری که عاشق جشن‌ها، جشن گرفتن و به رسمیت شناختن تنوع خود است، حتی در حالی که ما همه این کارها را در تقویم فرخنده انجام می‌دهیم، هر یک از ما بر اساس خورشید، ماه یا طالع بینی از آن پیروی می‌کنیم. بنابراین همه آنها در یک زمان هستند.”

او همچنین در مورد Bhimrao Ambedkar صحبت کرد و گفت که او برای هند ایستاد و برای آن کار کرد. او خاطرنشان کرد که او از جامعه ستمدیده دالیت می آمد، اما همچنان بخشی از هند جدید در حال شکل گیری شد و قانون اساسی را همراه با کارشناسان نوشت.

در این مراسم، خانم سیتارامان گفت که کمک مهاجران هندی بسیار مهم است. “شما خود را ادغام کرده اید، گرچه با علاقه مکان مبدأ خود را به یاد می آورید. اما امروز بخشی از ایالات متحده هستید و یک اقتصاد بسیار پویا و قوی ایجاد می کنید. بنابراین این دقیقاً همان کاری است که ما انجام می دهیم. حتی در هند نیز تفاوت ها وجود دارد. آیا بین مناطق مختلف، افراد مختلف و زبان های مختلف وجود دارد، وقتی در مورد دستاوردهای دیجیتال هند صحبت می کنیم، دستاوردها خالص هستند زیرا پلتفرم ها دارای زبان هایی هستند که حداقل 15 زبان هستند که در قانون اساسی هند به رسمیت شناخته شده است. البته گویش هایی نیز وجود دارد. او افزود که در آن مردم فقط صحبت می کنند، نمی توانند بنویسند زیرا خطی ندارند. اما قانون اساسی هند 15 مورد از آنها را به رسمیت می شناسد. و بیشتر پلتفرم های ما اکنون به زبان های منطقه ای در دسترس هستند.”

پیش از این، روز شنبه، خانم سیتارامان در «زیرساخت عمومی دیجیتال هند – جمع‌آوری مزایا» که توسط صندوق بین‌المللی پول در مورد نحوه همکاری بخش‌های دولتی و خصوصی بر روی DPI در واشنگتن سازماندهی شده است، شرکت کرد.

در این مراسم، او گفت که تغییرات آب و هوایی اکنون از زوایای مختلف “در زندگی روزمره به ما ضربه می زند”.

خانم سیتارامان در جریان میزگردی در یک رویداد سازماندهی شده توسط بانک جهانی با موضوع “شخصی سازی: تغییر رفتاری چگونه می تواند با تغییرات اقلیمی مقابله کند” گفت: “آب و هوا اکنون از زوایای مختلف به ما ضربه می زند و در زندگی روزمره به ما ضربه می زند.”

وزیر دارایی که در 9 آوریل وارد ایالات متحده شد، در نشست کمیته توسعه در جریان نشست بهاره بانک جهانی و صندوق بین المللی پول، یک میزگرد با موضوع “توانمندسازی زنان به عنوان کارآفرین و رهبر” و میزبان وزرای دارایی و روسای بانک مرکزی G20 شرکت کرد. (FMCBG).

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)