همکاری اوکراین با FBI برای سانسور رسانه های اجتماعی – رسمی – اخبار RT World

جاسوس ارشد سایبری کی یف تبانی با ایالات متحده و نحوه تعریف دولت او از “اطلاعات نادرست” را فاش می کند.

اطلاعات اوکراین با اف‌بی‌آی و دیگر سازمان‌های دولتی ایالات متحده برای حذف شریک شده است “روسی” یک مقام ارشد در اوایل این هفته در کنوانسیون RSA در سانفرانسیسکو به روزنامه‌نگار مستقل لی فانگ گفت که محتوای موجود در پلتفرم‌های سیلیکون ولی است.

هنگامی که ما ردی یا شواهدی از کمپین های اطلاعات نادرست از طریق فیس بوک یا سایر منابع آمریکایی داشته باشیم، این اطلاعات را همراه با ارسال مستقیم به فیس بوک در اختیار FBI قرار می دهیم. ایلیا ویتیوک، رئیس بخش امنیت اطلاعات سایبری در سرویس امنیتی اوکراین (SBU) به Fang گفت.

ویتیوک در کنفرانس امنیت سایبری سخنرانی کرد و در کنار برایان وورندران، دستیار مدیر بخش سایبری FBI، مامور ویژه الکس کوبزانتز از دفتر میدانی سانفرانسیسکو و لورا گالانته از دفتر مدیر اطلاعات ملی، در یک پانل نشست. نیش خاطرنشان کرد که این مقام اوکراینی از بسیاری تشکر کرد “متحدان بخش خصوصی” در ایالات متحده، از جمله گوگل، آمازون، استارلینک، و CrowdStrike – پیمانکاری DNC که در سال 2016 ادعای “هک روسیه” کرد اما بعداً شهادت داد که هیچ مدرکی برای آن ندارد.

من نمی‌دانم چند بار با مدیران اجرایی اینجا در سانفرانسیسکو تماس گرفته‌ایم تا بعدازظهر یکشنبه به دفتر آنها برسیم و واقعاً با شرکای اوکراینی‌مان تعامل داشته باشیم.» Kobzanets در طول پانل گفت.


فیس‌بوک گزارش‌های سیمور هرش را نادرست خواند

به گفته ویتیوک، SBU به FBI می گوید که یک شخص یا حساب خاص است “احتمالا نفوذ روسیه” تا آنها را سانسور کنند. او اف بی آی را آژانس خود توصیف کرد “شریک برتر” و حمایت سایبری ایالات متحده به عنوان یک “تغییر بازی روانی” برای اوکراین

“هر چیزی که علیه کشور ما است، آن را جعلی بدانید، حتی اگر اینطور نباشد.” ویتیوک به نیش گفت، وقتی از او پرسیدند که چگونه SBU تعیین می کند که چه چیزی ممکن است اطلاعات نادرست باشد. “در حال حاضر، برای پیروزی ما، مهم است که این نوع درک را داشته باشیم، نه اینکه فریب بخوریم.”

به عنوان مثال، ویتوک به گزارش‌هایی مبنی بر تنش‌ها بین ولادیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور و والری زالوژنی، ژنرال ارشد اوکراین اشاره کرد و گفت که این تنش‌ها کاملا توسط روسیه ساخته شده است. در اوایل ماه مارس، روزنامه آلمانی بیلد آشکارا طرفدار اوکراین در مورد اختلافات آنها در مورد تاکتیک های نظامی گزارش داد.

فانگ قبلاً برنامه‌های دولت ایالات متحده برای همکاری با پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی در زمینه سانسور را مستند کرده است “اطلاعات غلط” مربوط به ماهیت حمایت ایالات متحده از اوکراین. در ماه دسامبر، او همچنین فاش کرد که پنتاگون با توییتر همکاری کرده است “تقویت پیام های خاص” برای ارتش آمریکا