همه 37 جهش کووید-19 Omicron که با این درمان آنتی بادی جدید شکست خورده اند

تمام 37 جهش Omicron که توسط این درمان جدید آنتی بادی شکست خورده است

مشاهدات در بحبوحه عدم قطعیت در مورد نوع جدید کووید omicron انجام می شود.

GlaxoSmithKline Plc گفت تحقیقات نشان می دهد که درمان آنتی بادی Covid-19 در برابر ترکیب کامل جهش ها در نوع جدید omicron موثر است.

به گفته این داروساز، آزمایشات انجام شده در شرایط آزمایشگاهی بر علیه شبه ویروسی که نسخه سنتز شده omicron را بازآفرینی می کند، نشان داد که sotrovimab، درمان آنتی بادی گلاکسو، در برابر تمام جهش های پروتئین اسپایک نوع omicron و نه فقط جهش های کلیدی مقاومت می کند. بیانیه سه شنبه این آزمایش ها شامل تمام 37 جهش شناسایی شده تا به امروز در پروتئین اسپایک بود.

مشاهدات گلاکسو در بحبوحه عدم قطعیت در مورد اینکه آیا omicron دفاع داروها و واکسن‌های موجود را فرسایش می‌دهد – و تا چه حد انجام می‌شود. جهش‌های فراوان آن، به‌ویژه در پروتئین سنبله که هدف اکثر درمان‌ها است، نگرانی‌ها را در سراسر جهان برانگیخته و بازارهای مالی را به وحشت انداخته است.

سهام شرکت Vir Biotechnology، یکی از توسعه دهندگان این دارو، تا 5.2 درصد در نیویورک افزایش یافت. پس از مطالعه‌ای که نشان داد واکسن داروساز بریتانیایی که با شرکت Medicago ساخته شده است، گلاکسو در لندن 0.2 درصد افزایش یافت.

جرج مدیر اجرایی Vir گفت: با توجه به کاهش کمتر از سه برابری خنثی سازی در طول آزمایشات، ما مطمئن هستیم که sotrovimab به ارائه مزایای قابل توجهی برای درمان زودهنگام بیمارانی که امیدوارند از شدیدترین عواقب کووید-19 اجتناب کنند، ادامه خواهد داد. اسکانگوها.

سوتروویماب در کارآزمایی‌ها خطر بستری شدن و مرگ در بیمارستان را در افراد مبتلا به کووید خفیف تا متوسط ​​تا ۷۹ درصد کاهش داد. این دارو در این ماه موفق به دریافت مجوز از قانونگذاران بریتانیا شد.

آنچه که اطلاعات بلومبرگ می گوید

کاهش 3 برابری در توانایی سوروویماب برای خنثی کردن omicron در تجزیه و تحلیل انجام شده توسط شریک GlaxoSmithKline Vir Biotechnology همچنان باید به معنای سطح قابل توجهی از اثربخشی در مقایسه با نوع آن باشد — اگرچه ما هنوز جزئیات را مشاهده نکرده ایم — به خصوص با توجه به پتانسیل دوز در سطوح بالاتر در صورت نیاز. ما همچنان انتظار داریم که کاهش فعالیت سوترویماب — و AZD7442 AstraZeneca — کمتر از آنتی بادی های Eli Lilly-AbCellera و Roche-Regeneron باشد. 750000 دوز گلاکسو در قراردادهای متعهد با جان مورفی، تحلیلگر داروسازی BI گفت: دولت های مختلف می توانند معادل 1.5 میلیارد دلار فروش باشند.

گلاکسو هفته گذشته گفت که این دارو در برابر جهش های کلیدی در Omicron موثر است، اما آزمایش های اخیر اطمینان بیشتری را ارائه می دهد که می تواند در برابر نوع آن مقاومت کند.

آنتی‌بادی‌های تزریق‌شده تنها یک ابزار در زرادخانه درمان‌های کووید هستند، اما می‌توانند کلیدی برای افراد سرکوب‌شده سیستم ایمنی باشند که پاسخ کافی به واکسن‌ها نشان نمی‌دهند و به کاهش اثرات ویروس در افرادی که بیشتر مستعد ابتلا به بیماری‌های شدید هستند کمک می‌کند.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)