همه ی چیزهایی که لازم است بدانی

خانواده سلطنتی در مراسم تاجگذاری پادشاه چه خواهند کرد؟: همه آنچه که باید بدانید

پادشاه چارلز پس از مرگ مادرش، ملکه الیزابت، در ماه سپتامبر به سلطنت رسید.

لندن:

همه نگاه‌ها به خانواده سلطنتی بریتانیا در آخر این هفته معطوف خواهد شد، زیرا حدود 100 تن از سران دولت و مقامات جهانی برای تاجگذاری پادشاه چارلز به آنها ملحق می‌شوند.

در زیر جزئیاتی در مورد اعضای برجسته خانواده سلطنتی، موقعیت آنها در خط جانشینی و آنچه از آنها انتظار می رود در طول مراسم انجام دهند، آورده شده است.

کینگ چارلز

پادشاه چارلز با مرگ مادرش، ملکه الیزابت، در ماه سپتامبر، پادشاه بریتانیا و 14 قلمرو دیگر شد.

او در روز شنبه سوگند یاد خواهد کرد که از قانون و کلیسای انگلستان حمایت کند، با روغن کریسمس مقدس که در اورشلیم تقدیس شده است، مسح خواهد شد و اقلامی از جواهرات تاج که در میان چیزهای دیگر، نماد قدرت پادشاه است به او اهدا خواهد شد.

او سپس توسط اسقف اعظم کانتربری تاج گذاری می کند، قبل از اینکه به عنوان بخشی از یک راهپیمایی مایلی به کاخ باکینگهام در مربی گلد استیت بازگردد.

ملکه کامیلا و مراسم او

کامیلا، همسر دوم چارلز، یک تاج گذاری ساده تر و کوچک را به عنوان ملکه طی مراسم انجام می دهد.

کامیلا برای سال‌ها توسط روزنامه‌ها به عنوان منفورترین زن بریتانیا لقب می‌گرفت، پس از اینکه در شکستن اولین ازدواج چارلز با پرنسس دایانا نقش داشت.

اما کامیلا به آرامی در یک نقش عمومی تر ادغام شد و این زوج ۱۸ سال پیش ازدواج کردند. ملکه فقید الیزابت سال گذشته برکت خود را به کامیلا داد تا عنوان همسر ملکه را به دست آورد، اگرچه نظرسنجی ها نشان می دهد که عموم مردم هنوز از داشتن این عنوان ناراضی هستند.

ویلیام، کیت و کودکان

پسر ارشد چارلز و وارث تاج و تخت، شاهزاده ویلیام، نقش اصلی را در تاجگذاری بر عهده خواهد گرفت و با زانو زدن در برابر پدرش، به پدرش ادای احترام می کند تا به عنوان “مقام جان و اندام شما” وفاداری کند.

جورج پسر ارشد ویلیام – دومین نفر در صف تاج و تخت و نه ساله – یکی از چهار صفحه افتخار پادشاه خواهد بود که از طریق شبستان کلیسای وست مینستر لندن به صفوف ملحق خواهد شد.

دو فرزند کوچکتر او، شارلوت 8 ساله و لوئیس 5 ساله، که سومین و چهارمین در صف جانشینی هستند، در یک کالسکه به جورج و والدینشان می پیوندند تا بخشی از راهپیمایی بزرگ به کاخ باکینگهام برگردند.

هری

پنجمین نفر در صف تاج و تخت شاهزاده هری، کوچکترین پسر چارلز است که با همسر آمریکایی اش مگان در کالیفرنیا زندگی می کند، پس از اینکه آنها از وظایف سلطنتی کناره گیری کردند تا زندگی مستقلی را دنبال کنند.

این زوج از آن زمان برخی از اعضای خانواده سلطنتی، از جمله کامیلا و برادر هری، ویلیام، را به افشای مطالبی به روزنامه های تبلوید متهم کردند تا از خود محافظت کنند یا شهرت خود را افزایش دهند.

هری نقش رسمی در مراسم نخواهد داشت و در این مراسم شرکت نخواهد کرد. مشخص نیست که او به خانواده ملحق خواهد شد یا نه وقتی آنها در بالکن ظاهر می شوند تا بعداً شنبه به جمعیت سلام کنند.

مگان با دو فرزندش در ایالات متحده خواهد ماند. پسر بزرگ آنها شاهزاده آرچی، ششمین نفر در صف تاج و تخت، در روز تاجگذاری چهار ساله می شود.

خواهر چارلز آن

خواهر چارلز، آن، در صفوف پشت کالسکه چارلز و کامیلا سوار خواهد شد، در موقعیتی به نام “چوب طلا” که در زمان سلطنت هنری هشتم ایجاد شد، زمانی که یک درباری وفادار که امنیت شخصی حاکم را به عهده داشت، دستور سوار شدن به پادشاه را صادر کرد. سمت.

شاهزاده اندرو

شاهزاده اندرو، فرزند سوم ملکه الیزابت، در مراسم تاجگذاری شرکت خواهد کرد اما نقش رسمی نخواهد داشت.

اندرو در سال‌های اخیر به دلیل دوستی با سرمایه‌دار فقید آمریکایی، جفری اپستین، مجرم جنسی محکوم شده، و اتهام تجاوز جنسی مرتبط، از بسیاری از عناوین خود محروم شد و از وظایف سلطنتی برکنار شد.

در فوریه 2022، اندرو یک دعوای قضایی در ایالات متحده را که در آن زنی او را متهم به تجاوز جنسی در دوران نوجوانی خود کرد، حل و فصل کرد. وی به هیچ جرمی متهم نشده و همواره منکر هرگونه تخلف بوده است.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)