همانطور که Warner Bros Discovery HBO Max را مجدداً راه اندازی کرد، در اینجا چیزهای جدیدی در مورد “Max” وجود دارد.

همانطور که Warner Bros Discovery HBO Max را مجدداً راه اندازی کرد، در اینجا چیزهای جدیدی در مورد

Warner Bros Discovery اولین بار تغییرات برنامه ریزی شده را در 12 آوریل اعلام کرد. (نمایندگی)

نیویورک:

هنگامی که سرویس استریم HBO Max در روز سه‌شنبه با عنوان «مکس» راه‌اندازی مجدد می‌شود، شرکت برادران وارنر دیسکاوری متوجه می‌شود که آیا ترکیب درام‌های تحسین‌شده منتقدان با نرخ واقعی که برخی ممکن است آن را «لذت گناه‌آمیز» توصیف کنند، مشترکان بیشتری را جذب می‌کند یا خیر.

«مکس» برنامه‌های فیلمنامه‌ای رده بالای HBO مانند «جانشینی» و فیلم‌های برادران وارنر را با محتوای غذا، خانه و سبک زندگی دیسکاوری، از جمله «Fixer Upper: Welcome Home» را گرد هم می‌آورد تا جذابیت HBO Max اصلی را گسترش دهد. خدمات، و همچنین کاهش تعداد افرادی که هر ماه خدمات را لغو می کنند. همچنین قصد دارد مجموعه محتوای کودکان را گسترش دهد.

Warner Bros Discovery برای اولین بار تغییرات برنامه ریزی شده را در 12 آوریل اعلام کرد.

شرکت رسانه‌ای که توسط اتحادیه وارنر مدیا و دیسکاوری در سال 2022 ایجاد شده است شرط می‌بندد که افزودن محتوای دیسکاوری به بینندگانی که معمولاً برای تماشای فصلی از برنامه مورد علاقه‌شان در HBO Max ثبت‌نام می‌کنند کمک می‌کند – و سپس بعد از پایان آن را لغو کنند.

این فرمولی است که برای سرویس Discovery در لهستان و کشورهای شمال اروپا موفق بوده است.

جی بی پرت، رئیس و مدیر اجرایی استریم جهانی برادران وارنر، گفت: «در بازارهایی که فیلمنامه‌های سرگرمی و غیرداستانی را با هم نشسته بودیم، می‌دانیم که پیشنهاد کار می‌کند. برج عاج HBO، واقعیت این است که همه ما لذت‌های گناهکار داریم.»

مکس همچنین با ساخت مجموعه‌ای از «هری پاتر»، پیش درآمد «بازی تاج و تخت» و «پنگوئن» الهام‌گرفته از کمیک‌های دی سی، با بازی کالین فارل، به دنبال استخراج گنجینه‌ی غنی از فرانچایزهای سرگرمی این شرکت رسانه‌ای خواهد بود. پرت گفت که این شرکت همچنین در حال فکر کردن به این است که چگونه ورزش را در ارائه استریم خود بگنجاند.

در نتایج سه ماهه اول خود که در اوایل این ماه اعلام شد، برادران وارنر دیسکاوری اعلام کرد که واحد استریم آن، که شامل سرویس‌های HBO Max و Discovery می‌شود، درآمد تعدیل‌شده پیش از مالیات 50 میلیون دلاری را در مقایسه با زیان 227 میلیون دلاری در سال قبل اعلام کرد. 1.6 میلیون مشترک به دست آورد.

دیوید زاسلاو، مدیر عامل شرکت، در تماسی پس از کسب درآمد گفت: «کسب و کار استریمینگ ما در ایالات متحده دیگر عاملی برای خونریزی نیست.

این نقطه عطفی برای بخش‌هایی بود که در تلاش برای به دست آوردن مشترکین و جای پایی در آینده دیجیتالی این صنعت ضرر می‌کردند. با این حال، زاسلاو گفت که انحراف در HBO Max به طور غیرقابل قبولی بالا بوده است. به گفته شرکت تحلیلی Antenna، حدود 6.5 درصد از مشترکان HBO Max این سرویس را در ماه آوریل لغو کردند که دو برابر نرخ ریزش رقیب Netflix Inc است.

Discovery یک پلتفرم مستقل باقی خواهد ماند، اگرچه محبوب ترین نمایش های آن در Max نیز در دسترس خواهند بود.

Max دارای سه سطح است: یک نسخه با تبلیغات با 10 دلار در ماه و نسخه بدون آگهی با قیمت 16 دلار در ماه، هر دو با قابلیت پخش همزمان در دو دستگاه. و یک نسخه 20 دلاری در ماه بدون آگهی که می تواند در چهار دستگاه به طور همزمان پخش شود.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)