هزینه سفر انفرادی در بریتانیا برای مرد فقط 13000 روپیه

پدر سه فرزند از تجربه یک هواپیمای شخصی می گوید.

در یک حادثه غیرمنتظره، یک مرد بریتانیایی که برای دیدار با خانواده خود از ایرلند شمالی به پرتغال سفر می کرد، طبق گزارش نیویورک پست متوجه شد که او تنها مسافر کل پرواز است. پل ویلکینسون شصت و پنج ساله وقتی برای پرواز جت 2 او خطی در دروازه فرودگاه وجود نداشت، “بوی ماهی” را حس کرد.

آقای ویلکینسون در مورد همین موضوع در فرودگاه پرس و جو کرد و پرسید که آیا به تعویق افتاده یا لغو شده است، اما وقتی به او اطلاع دادند که او تنها مسافر خواهد بود و از او به عنوان “مهمان VIP” یاد کردند، شگفت زده شد. به نقل از پست، او گفت: “من با مهماندارانی که منتظر بودند تا پاسپورت ها را بگیرند صحبت کردم و آنها گفتند: “اوه، آقای پل، شما امروز VIP هستید… شما به تنهایی پرواز می کنید.”

او افزود: “فکر می کردم آنها دارند می خندند. فکر می کردم زود یا دیر شده ام. مدام فکر می کردم می خواهند بگویند پرواز من لغو شده است.”

در عوض، او وارد هواپیما شد و خدمه پرواز او را “شاه پل” خطاب کردند. مدیر پروژه ادعا کرد که این پرواز “مثل جت شخصی خودش بود”.

قبل از اینکه هواپیما به سمت بلفاست برود، او باید صندلی خود را انتخاب کند و با کاپیتان صحبت کند. آقای ویلکینسون به یاد می آورد: “فکر می کنم یکباره بود. آنها مسافران را به پرتغال برده بودند و کسی نبود که برگردد و این از شانس محض بود که من باید به بلفاست بروم.”

به گفته این رسانه، آقای ویلکینسون مجبور شد تعطیلات گلف خود در پرتغال را لغو کند تا بتواند به مراسم خاکسپاری برود. پدر سه فرزند گفت که تجربه یک هواپیمای شخصی بوده است.

پدر سه فرزند از تجربه یک هواپیمای شخصی می گوید. وی ادامه داد: “شخصی به من گفت که یک جت خصوصی در منطقه 28000 یورو (25 میلیون روپیه) است و احتمالا دیگر هرگز تکرار نخواهد شد.”

آقای ویلکینسون از هر ثانیه لذت می برد و می گفت که مهمانداران هواپیما مهربان هستند و خدمات آنها “در درجه دوم قرار دارد”. این رسانه افزود که آقای ویلکینسون یک تظاهرات ایمنی شخصی دریافت کرد و این رویداد با عکس ها ثبت شد. او گفت: “من به شوخی درخواست بازپرداخت صندلی خود کردم، که هزینه آن را پرداخت کردم. این فقط سورئال بود. من برای قدم زدن در اطراف هواپیما رفتم و یک توالت را انتخاب کردم.”

او همچنین مجبور نبود بعد از پرواز در صف های کنترل گذرنامه و تحویل بار بایستد. آقای ویلکینسون افزود که مقامات کنترل گذرنامه به سختی قبول کردند که او تنها مسافر هواپیما است. با فاش کردن بهترین بخش از سفر، خروجی بیان کرد که کل سفر برای او فقط 162 دلار (تقریباً 13000 روپیه) هزینه داشته است.

آقای ویلکینسون خاطرنشان کرد: “عالی بود، آنها در تماس با من بودند، من الان خراب شده ام. دفعه بعد می پرسم چند نفر در هواپیما هستند.”