هدف خرده فروش ایالات متحده در میان مناقشات تجاری پراید، 10 میلیارد دلار از دست داد

هدف خرده فروش ایالات متحده در میان مناقشات تجاری پراید، 10 میلیارد دلار از دست داد

Target نزدیک به 2000 فروشگاه در سراسر ایالات متحده دارد.

خرده‌فروشی آمریکایی تارگت در عرض 10 روز 10 میلیارد دلار از ارزش بازار خود را به دلیل جنجال در مورد لباس‌های کودکانه با مضمون پراید از دست داده است. این فروشگاه زنجیره‌ای با درخواست‌های تحریم از سوی مردم در سراسر ایالات متحده مواجه شده است، زیرا برخی ویدیوها ادعا می‌کنند که لباس‌ها و لباس‌های دیگر را برای کودکان نوپا و دیگر کودکان نشان می‌دهند. از 160.96 دلار برای هر سهم، ارزش سهام Target به 138.93 دلار کاهش یافت. مطابق با اخبار فاکساز زمانی که مناقشات بیش از یک هفته پیش شروع شد، سهام بیش از 12 درصد سقوط کرده است.

اخبار فاکس همچنین گفت که سهام هدف برای شش جلسه متوالی سقوط کرده است – طولانی ترین روند شکست آنها از دسامبر 2022.

یک شرکت: “بیش از یک دهه است که تارگت مجموعه ای از محصولات را با هدف جشن ماه افتخار ارائه کرده است. از زمان معرفی مجموعه امسال، ما تهدیداتی را تجربه کرده ایم که احساس ایمنی و رفاه اعضای تیم خود را در حین کار تحت تاثیر قرار می دهد.” سخنگوی به فاکس نیوز گفت.

“با توجه به این شرایط ناپایدار، ما در حال انجام تغییراتی در برنامه‌های خود هستیم، از جمله حذف مواردی که در مرکز مهم‌ترین رفتارهای تقابلی بوده‌اند. تمرکز ما در حال حاضر بر پیشبرد تعهد مستمر خود به جامعه LGBTQIA+ و ایستادن در کنار آنها است. ما ماه افتخار و در طول سال را جشن می گیریم.”

Target نزدیک به 2000 فروشگاه در سراسر ایالات متحده دارد.

آخرین باری که این شرکت شاهد افت سهام خود به این میزان بود، در طول همه گیری کووید-19 بود.

اعتراضاتی در برخی از فروشگاه های خود در آمریکای جنوبی وجود داشت که پس از آن لباس ها را از صفحه نمایش حذف کرد. نیویورک پست در گزارش خود گفته است.

از جمله مواردی که بیشترین توجه را به خود جلب کرد، مایوهای زنانه و لباس های کودکانه با تم رنگین کمان بود.