نیویورک برای اولین بار رئیس پلیس زن خواهد شد

نیویورک برای اولین بار رئیس پلیس زن خواهد شد

کیچانت سیول در حال حاضر بازپرس ارشد در شهرستان ناسائو در شرق شهر نیویورک است.

نیویورک، ایالات متحده:

رسانه های آمریکایی روز سه شنبه گزارش دادند که نیویورک اولین رئیس پلیس زن را به عنوان رئیس بزرگترین نیروی این کشور منصوب کرد، در حالی که اعتماد شهر به مجریان قانون از بین رفته است.

Keechant Sewell، که تنها سومین فرد سیاهپوست در این پست خواهد بود، باید اعتماد جامعه را به یک اداره پلیس که با اتهام پناه دادن به افسران خشن، نژادپرست و فاسد در صفوف خود مواجه شده است، بازگرداند.

اریک آدامز، افسر پلیس سابق و شهردار منتخب دموکرات، که دومین شهردار سیاه پوست شهر خواهد بود، انتصاب کلیدی را دو هفته قبل از آغاز به کار رسمی در 1 ژانویه 2022 اعلام کرد و امنیت یکی از مسائل اصلی در طول مبارزات انتخاباتی او بود.

آدامز به نیویورک پست گفت: “سوئل یک مبارز اثبات شده جرم و جنایت با تجربه و هوش هیجانی است که هم امنیت مورد نیاز نیویورکی ها و هم عدالتی که شایسته آنهاست را ارائه می دهد.”

فرماندهی تقریباً 36000 افسر پلیس در بزرگترین شهر ایالات متحده، سیول، 49 ساله، وظیفه سخت حفظ امنیت در نیویورک را در زمانی که همه گیری ویروس کرونا با افزایش جنایات همراه شده است، بر عهده خواهد داشت.

پاتریک لینچ، رئیس اتحادیه اصلی پلیس در شهر، انجمن خیریه پلیس، گفت: “ما از رئیس سیول برای دومین شغل سخت پلیس در آمریکا استقبال می کنیم. البته سخت ترین آنها، پلیس پلیس نیویورک در خیابان است.”

سیول در حال حاضر بازپرس ارشد در شهرستان ناسائو در شرق شهر نیویورک است.

او به پست گفت: «ما کاملاً روی جنایات خشن متمرکز هستیم. جرایم خشن اولویت شماره یک است.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)