نگهبان امنیتی یک زن را در حالی که تلاش می کرد درگیری خشونت آمیز در خارج از کلوپ شبانه ایالات متحده را به هم بزند، مورد آزار و اذیت قرار داد.

ویدئو: نگهبان امنیتی زن را در حالی که سعی می‌کند درگیری خشونت‌آمیز را در خارج از کلوپ شبانه ایالات متحده از بین ببرد

معلوم نیست این زنان برای چه دعوا می کردند.

ویدئویی نگران‌کننده که در توییتر پخش می‌شود، لحظه‌ای را به تصویر می‌کشد که یک افسر امنیتی کلوپ شبانه در ایالات متحده یک زن را در جریان یک درگیری آشفته در تگزاس به زمین می‌کوبد. مطابق با نیویورک پست، این حادثه روز شنبه در خارج از باشگاه اجتماعی Privat در سن آنتونیو رخ داد.

این کلیپ که توسط کاربر @leooooo69 توییت شده است، با کشیدن مو شروع می شود، زیرا چندین زن در خارج از کلوپ شبانه دعوا می کنند. چند ثانیه بعد، یکی از آنها توسط زن دیگری به زمین زده می شود و او همچنان به ضرب و شتم او ادامه می دهد. سپس دوربین به سرعت دور می‌شود و نگهبانی را نشان می‌دهد که یکی از زنان را گرفته و او را در چنگال خفه می‌کند و با خشونت به زمین پارکینگ می‌کوبد.

تصاویری آزاردهنده و گرافیکی. صلاحدید بیننده توصیه می شود.

این ویدئو که بیش از 11 میلیون بازدید در توییتر داشته است، همچنین نشان می دهد که همان افسر امنیتی در حال اسپری فلفل زن دیگری است که صدای فریادهایی که او نمی بیند شنیده می شود. همچنین زنانی را نشان می‌دهد که با وجود نگهبانان متعدد، یکدیگر را با پای برهنه روی پیاده‌رو می‌کشند.

معلوم نیست این زنان برای چه دعوا می کردند.

صحبت کردن با CBS وابسته تلویزیون KNES5، شرکت امنیتی خصوصی، گروه دفاع دقیق، گفت که تنها دو نگهبان در تلاش بودند تا شش درگیری را در حالی که منتظر رسیدن پلیس بودند، از بین ببرند. رئیس شرکت امنیتی همچنین گفت که در حال بررسی ویدیوهای دیگر است و تا آن زمان اظهار نظر نمی کند.

گزارش ها حاکی از آن است که مدیریت باشگاه و شرکت امنیتی اعلام کرده اند که در حال بررسی ادعاهای مربوط به رفتار این زن قبل از اینکه به زور به زمین کشیده شود، هستند.

ویدیو ویروسی | ولادیمیر پوتین پس از پایان یک سخنرانی با سکوتی ناخوشایند ملاقات کرد

به طور جداگانه، مطابق با پست، اداره پلیس سن آنتونیو گفت که هیچ کس در این حادثه هیچگونه اتهامی ارائه نکرده است زیرا “همه طرفین قبل از ورود پلیس صحنه را ترک کرده بودند”.

این در حالی است که این ویدئو در توییتر واکنش های مختلفی را به همراه داشته است. یکی از کاربران نوشت: “بدن و پول در حال پرواز است. اسپری فلفل به صورت. مردی که کیف پول را سرقت می کند. اینجا خیلی اتفاق می افتد.” یکی دیگر از توییتراتی های نگران پرسید: “آیا نگهبانان امنیتی اجازه دارند این کار وحشتناک را انجام دهند.”