نکات تلویزیونی برای مدیریت بستگان واکسینه نشده خود در کریسمس – اخبار RT World

یک برنامه تلویزیونی استرالیایی مجموعه ای از “نکات و ترفندها” را ارائه کرده است که چگونه عزیزان واکسینه نشده را از سفره کریسمس منع کنید، و اگر نمی توانید از شر آنها خلاص شوید، چه باید کرد.

برخورد با بستگانی که کووید-19 خود را دریافت نکرده اند، امری است “معضل جدید” به گفته مجریان برنامه صبحگاهی طلوع آفتاب در شبکه هفت این کشور برای کریسمس امسال برای استرالیایی ها.

این برنامه از گفتن اینکه افراد واکسینه نشده به هیچ وجه نباید به مهمانی ها دعوت شوند متوقف شد، بلکه بخش کاملی را به توصیه هایی برای کسانی اختصاص داد که می خواهند اجتناب کنند. “برخوردهای ناخوشایند” در طول فصل تعطیلات آینده

آن “نکات برتر” شامل بودن و داشتن “آرامش آمیز و محترمانه” گفتگو در مورد وضعیت واکسیناسیون بستگان مدتها قبل از تجمع. اما اگر این کار نتیجه ای نداشت، همیشه می توانید دولت و توصیه های بهداشتی آن را مقصر بدانید.

راه دیگر برای دور ماندن از افراد ضد واکس این است که جشن های کریسمس خود را در مکانی خارج از خانه خود برگزار کنید و به قوانین بهداشتی آنجا مراجعه کنید.

روزنامه‌نگاران پیشنهاد کردند که اگر کسانی که جرقه ندارند همچنان می‌آیند، می‌توان جشن را در فضای باز برگزار کرد تا خطر را به حداقل برساند.

اما ظاهراً برخوردهای ناخوشایند زیادی وجود نخواهد داشت: داده های دولتی نشان می دهد که بیش از 84 درصد استرالیایی های بالای 16 سال به طور کامل واکسینه شده اند.

فکر می کنید دوستان شما علاقه مند شوند؟ این داستان را به اشتراک بگذارید