نوع جدید آفریقای جنوبی را در معرض خطر تعطیلی جهانی قرار می دهد

آفریقای جنوبی در حال حاضر در پایین ترین سطح اقدامات قرنطینه است.

بهبود آفریقای جنوبی از عمیق‌ترین انقباض اقتصادی در تقریباً سه دهه اخیر، با شناسایی نوع جدیدی از ویروس کرونا که باعث شد چندین کشور اروپایی سفر به این کشور و بازگشت به این کشور را درست قبل از فصل تعطیلات تابستانی ممنوع کنند، از مسیر خارج می‌شود.

این محدودیت‌ها ضربه دیگری به صنعت توریسم آسیب دیده آفریقای جنوبی وارد می‌کند که طی یک سال و نیم گذشته تحت فشار تعطیلی مرزها و تعطیلی‌های داخلی متوقف شد.

سیوبهان ردفورد، اقتصاددان در FirstRand Group Ltd.، گفت: «این یک شکست قابل توجه برای بخش گردشگری آفریقای جنوبی است که در حال حاضر آسیب پذیر است، که در حال آماده شدن برای مشاهده هجوم بازدیدکنندگان فراساحلی، مجهز به ارزهای سخت، در طول فصل جشن بود. بانک مرچنت رند.

4rem9rc

بریتانیا که بیشترین سهم از گردشگران خارجی به آفریقای جنوبی را به خود اختصاص داده است، قبلاً ممنوعیت موقت پروازها به این کشور و پنج کشور همسایه خود را به دلیل نگرانی در مورد کشف جدید به نام B.1.1.529 تا زمانی که نامه یونانی ارسال شود، اعلام کرده است. توسط سازمان بهداشت جهانی به آن اختصاص داده شده است.

این اقدام باعث خشم مقامات آفریقای جنوبی شد زیرا دانشمندان همچنان در تلاشند تا تعیین کنند که آیا نوع جدید قابل انتقال تر یا کشنده تر از نمونه های قبلی است. نالدی پاندور، وزیر امور خارجه، گفت که این تصمیم عجولانه بوده است، در حالی که وزیر گردشگری لیندیوه سیسولو گفت که قصد دارد در مورد ممنوعیت پروازها با مقامات شرکت کننده در مجمع عمومی سازمان جهانی گردشگری در مادرید در هفته آینده گفتگو کند.

پروین گوردان، وزیر شرکت دولتی روز جمعه در مصاحبه ای با تلویزیون بلومبرگ گفت: «ما باید این را به عنوان یک موضوع جهانی، تقریباً شبیه تغییرات آب و هوایی، ببینیم، و این گونه ها در حال گسترش هستند. وی گفت: «مطمئنم در حدود 10 روز آینده، پس از کمی کار بیشتر، شفافیت بیشتری در مورد تأثیر این ویروس و میزان قابل انتقال آن انجام شده است.

a3d44fvs

بر اساس گزارش شورای جهانی سفر و گردشگری، سفر و گردشگری 7 درصد در تولید ناخالص داخلی آفریقای جنوبی در دوران پیش از همه‌گیری نقش داشته است. در حالی که این کمتر از میانگین جهانی است، با این وجود تقریباً 1.5 میلیون شغل در کشوری با نرخ بیکاری 34.4 درصد ایجاد می کند – بالاترین میزان در بین 82 کشوری که توسط بلومبرگ دنبال شده است.

آفریقای جنوبی در حال حاضر در پایین ترین سطح اقدامات قرنطینه قرار دارد، اما نوع جدید شورای فرماندهی و کابینه موسوم به ویروس کرونا را بر آن داشته است تا برای آخر هفته جلسه ای را تشکیل دهند. رئیس جمهور سیریل رامافوسا می تواند در روزهای آینده محدودیت های داخلی سخت گیرانه تری از جمله ممنوعیت فروش مشروبات الکلی اعمال کند تا مراکز بهداشتی را از بار حوادث و خشونت های ناشی از مصرف مشروبات نجات دهد.