نوجوان پس از تلاش برای “چالش Benadryl” TikTok در ایالات متحده می میرد

نوجوان پس از تلاش برای «چالش Benadryl» TikTok در ایالات متحده می میرد

با وجود تمام تلاش های دکتر، پسر نتوانست آن را انجام دهد

یک پسر 13 ساله از اوهایو، ایالات متحده پس از مصرف بیش از حد داروهای بدون نسخه هنگام تلاش برای یک روند ویروسی TikTok به طرز غم انگیزی جان باخت. این پسر در حال تلاش برای “چالش بنادریل” بود که بینندگان را تشویق می کند تا دوزهای زیادی از آنتی هیستامین را برای القای توهم مصرف کنند.

والدین این نوجوان به والدین دیگر در مورد روند خطرناک رسانه های اجتماعی هشدار می دهند. خانواده وی به ABC6.com گفتند که جیکوب استیونز پس از یک هفته استفاده از دستگاه تنفس مصنوعی درگذشت، او 12 تا 14 قرص آنتی هیستامین بدون نسخه را برای القای توهم مصرف کرد.

پدر جیکوب، جاستین استیونز، به ABC6 گفت که پسرش آخر هفته گذشته در خانه با دوستانش بود که او اوردوز کرد.

ویدئویی که توسط دوستانش گرفته شده است نشان می‌دهد که نوجوان پس از تلاش برای چالش در رسانه‌های اجتماعی شروع به اختلاس کرد.

پدر یعقوب گفت: «این برای بدن او خیلی زیاد بود.

او بلافاصله به بیمارستان منتقل شد و دستگاه تنفس مصنوعی قرار گرفت.

با وجود تمام تلاش های پزشک، پسر بچه نتوانست از پس آن بربیاید و شش روز بعد فوت کرد. پدر جیکوب توضیح داد: «بدترین روز زندگی او».

پدر داغدیده گفت: “بدون اسکن مغز، چیزی آنجا نبود.” آنها گفتند که می‌توانیم او را روی دریچه نگه داریم، که می‌تواند آنجا دراز بکشد – اما او هرگز چشمانش را باز نمی‌کند، هرگز نفس نمی‌کشد، نمی‌خندد، راه نمی‌رود یا حرف نمی‌زند.

مادربزرگ جیکوب به یک شبکه خبری تلویزیونی محلی گفت: “من هر کاری از دستم بر می‌آید انجام می‌دهم تا مطمئن شوم کودک دیگری از آن عبور نمی‌کند.”

خانواده از این پسر به عنوان یک کودک خوش اخلاق، بامزه و دوست داشتنی یاد می کنند.

آقای استیونز به یاد می آورد: “مهم نبود که چقدر روز بدی را سپری می کردم، هیچ کس نمی توانست مرا لبخند بزند، جیکوب می توانست مرا لبخند بزند.”

آنها در تلاش هستند تا قانونگذاران را برای خرید داروهایی مانند بنادریل محدودیت سنی قائل شوند.

جاستین گفت: “من قبلاً برای آقای دواین پیام فرستادم. اکنون هدف زندگی من است که این اتفاق بیفتد. تا روزی که بمیرم به آن ادامه خواهم داد.”

مراسم تشییع جنازه یعقوب هفته آینده برگزار می شود.