نوجوان متهم به بزرگترین سرقت رمزنگاری تک نفره آمریکای شمالی – RT World News

یک نوجوان کانادایی به اتهام سرقت 36.5 میلیون دلار ارز دیجیتال از شخصی در ایالات متحده دستگیر شد. پلیس ادعا می کند که این بزرگترین سرقت از این دست بوده که شامل یک قربانی است که تا کنون در آمریکای شمالی ثبت شده است.

پلیس شهر همیلتون، انتاریو، عامل ناشناس را روز چهارشنبه پس از بیش از یک سال تحقیق در مورد آنچه که آنها به عنوان بزرگترین سرقت ارز دیجیتال از یک شخص در ایالات متحده یا کانادا توصیف کردند، دستگیر کردند. پلیس محلی در مارس 2020، زمانی که سرقت گزارش شد، تحقیقات مشترکی را با دفتر تحقیقات فدرال و گروه ویژه جرایم الکترونیکی سرویس مخفی ایالات متحده آغاز کرد.

ادامه مطلب


یوروپل 10 هکر را به دلیل سرقت 100 میلیون دلاری ارز دیجیتال از افراد مشهور دستگیر کرد.

سرویس پلیس همیلتون گفت که این کار را انجام داده است “چندین” توقیف بیش از 7 میلیون دلار کانادا (5.5 میلیون دلار آمریکا) در طول دستگیری، که پس از آن صورت گرفت که بازرسان متوجه شدند برخی از پول های سرقت شده برای خرید یک نام کاربری آنلاین در نظر گرفته شده است. “نادر” طبق بیانیه پلیس در جامعه بازی.

قربانی ظاهرا هدف یک ربوده تلفن همراه موسوم به تعویض سیم کارت قرار گرفته است. این روش شامل دستکاری کارمندان شبکه سلولی برای تکرار شماره تلفن ها به منظور اینکه کلاهبردار درخواست های مجوز دو عاملی را که به آنها امکان دسترسی به حساب قربانی را می دهد، رهگیری کند.

به گفته کارآگاه پلیس کنت کرک پاتریک، از واحد جرایم سایبری پلیس همیلتون، این روش به ویژه قوی در نظر گرفته می شود زیرا بسیاری از افراد از رمز عبور یکسان برای چندین سایت استفاده می کنند. وی افزود که جرایم سایبری و ارزهای دیجیتال به طور فزاینده ای رایج شده است، اما خاطرنشان کرد که ارقام درگیر در این پرونده “بسیار تعجب آور.”

“از نظر هر کسی این مقدار زیادی پول است.” کرک پاتریک گفت و افزود که این پرونده در حال حاضر در سیستم دادگاه همیلتون است.

پلیس سن یا جنسیت جوان، نام کاربری خریداری شده، یا اینکه آیا آنها به تنهایی عمل می کردند را فاش نکرده است.

اگر این داستان را دوست دارید، آن را با یک دوست به اشتراک بگذارید!