نماینده مجلس برای بار دوم به بیمارستان می رود – اخبار RT World

یک نماینده حامی دوچرخه سواری از حزب سبز نیوزلند از وسایل حمل و نقل سازگار با محیط زیست برای رفتن به بیمارستان برای زایمان استفاده کرده است. این دومین بار بود که قانونگذار آگاه از انتشار این کار را انجام می داد.

برخلاف دوران بارداری قبلی، جولی آن گنتر قصد نداشت خودش با دوچرخه به بیمارستان برود، اما “در نهایت این اتفاق افتاد” او در شبکه های اجتماعی گفت. این نماینده مجلس عکسی از خود در حال انجام 10 دقیقه دوچرخه سواری شبانه در حالی که انقباضات را تجربه می کند، منتشر کرد، همچنین تصاویری از او و شریک زندگی اش پیتر نانس در حال استقبال از دختر بچه جدیدشان را منتشر کرد.

احساس خوشبختی می‌کنم که از مراقبت و حمایت عالی از یک تیم بزرگ برخوردار بوده‌ام، در زایمانی بسیار سریع (و خوشبختانه بدون عارضه) او گفت.

ماراما دیویدسون، یکی از رهبران حزب سبز، به پست این نماینده مجلس در اینستاگرام پاسخ داد و گفت “خاله ماراما برای همه شما بسیار خوشحال است و بسیار معمولی است که دوباره دوچرخه سواری کردید! عشق به تو و پیتر و بچه ها.»

گنتر در سال 2018، زمانی که او و نانس برای القای زایمان خود با دوچرخه های معمولی به بیمارستان رفتند، تیتر خبرهای بین المللی شد. او گفت وجود ندارد “جای کافی در ماشین” برای خدمه پشتیبانی، و سوار شدن او را در “بهترین حالت ممکن.” پس از مدت کوتاهی پسر اول آنها آمد.

Genter یک مدافع قدیمی برای سهولت دسترسی تر و ایمن تر کردن خیابان های شهر برای دوچرخه سواران است. او از دوچرخه سواری به عنوان یک نوع حمل و نقل شهری سازگار با محیط زیست و سالم حمایت می کند.