نروژ از ترتیب دادن جایگزینی درخت کریسمس لندن خودداری می کند – RT World News

شورای اسلو ایده ارسال درخت کریسمس جدید به میدان ترافالگار لندن را به جای درختی که به دلیل ظاهر غیرمعمولش مورد انتقاد گسترده قرار گرفت را رد کرد.

این خبر روز چهارشنبه توسط شورای شهر وست مینستر تایید شد. در بیانیه ای، لرد شهردار وست مینستر اندرو اسمیت گفت که هدیه سالانه نروژ نقش مهمی دارد.نقش حیاتی“در تبدیل شهر لندن به یک منطقه”مکان زیباتر برای بازدید“در طول دوره تعطیلات، هر چند”شکل و اندازه آن ممکن است تغییر کند.

وی افزود درخت کریسمس نروژ نه تنها به عنوان ابراز قدردانی از مردم این کشور برای حمایت بریتانیا در جنگ جهانی دوم، بلکه یادآور دوستی بین دو ملت و کشور است.پیوندهای پایداری که در مصیبت ایجاد شده است.


هدیه کریسمس نروژ به لندنی ها عده ای را گیج کرده است

ما می خواهیم مردم اسلو و نروژ بدانند که ما چقدر از سخاوت آنها قدردانی می کنیمارباب شهردار گفت.

پیش از این، شورای شهر وست مینستر در مورد ظاهر صنوبر نروژی امسال شوخی کرد و در حساب توییتر رسمی درخت گفت که نیمی از شاخه های آن “گم نشده اند” ولی “فاصله گذاری اجتماعی

ماریان بورگن، شهردار اسلو، پس از صدها شوخی در شبکه های اجتماعی از هدیه نروژ دفاع کرد. او توضیح داد که این استنه یک درخت دیزنی، نه یک درخت پلاستیکیوی افزود: صنوبر 90 سالهوقتی آن را برش دادیم واقعا زیبا و شگفت انگیز به نظر می رسیداما ممکن است در طول حمل و نقل خود به بریتانیا آسیب دیده باشد.

شهردار اسلو روز چهارشنبه در صحبت با رادیو بی بی سی 4 قبل از رای گیری گفت:به هیچ وجهکه لندن درخت بدبخت را جایگزین خواهد کرد.