نرخ های کووید آلمان را به “وضعیت اضطراری سراسری” می برد – RT World News

ینس اسپان، سرپرست وزیر بهداشت گفت که آلمان به دلیل سطح بالای ابتلا به کووید در حال حاضر در یک “وضعیت اضطراری سراسری” قرار گرفته است. او همچنین از رد قرنطینه بیشتر خودداری کرد.


آلمان رکورد «وخیم» کووید را به ثبت رساند و به محدودیت‌های جدیدی توجه کرد

وضعیت جدی است، پویایی شکست ناپذیر استاسپان روز جمعه در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت.

میزان بروز در چهار هفته پنج برابر شده است. ما متأسفانه مقادیر بالایی در میزان مرگ و میر می بینیم. ما در وضعیت اضطراری ملی هستیم

اسپان از رد احتمال یک قرنطینه دیگر امتناع کرد و گفت که در چنین وضعیت بهداشتی شدید، “ما نمی توانیم چیزی را رد کنیم

رئیس موسسه رابرت کخ (RKI)، لوتار ویلر، به این تصویر غم انگیز اضافه کرد و گفت:تمام آلمان یک شیوع بزرگ استبا حدود نیم میلیون مورد فعال کووید در کشور – و تعداد آنها در حال افزایش است. برای سومین روز متوالی، بیش از 50000 مورد در این کشور ثبت شده است، در حالی که بر اساس ارقام گردآوری شده توسط RKI، تعداد قربانیان در آلمان از زمان شروع همه گیری بیش از 98700 نفر است.

ویلر افزود، با توجه به اینکه بسیاری از بیمارستان‌ها در حال حاضر تحت فشار هستند، باید اقدامات بیشتری برای مقابله با گسترش ویروس انجام شود. او علاوه بر اقدامات آشکار مانند واکسیناسیون و پوشیدن ماسک، بستن بارهایی که دارای تهویه ضعیف هستند را نیز پیشنهاد کرد.

روز پنجشنبه، قانونگذاران در بوندستاگ اقدامات جدید در مبارزه با ویروس کرونا را تصویب کردند، از جمله الزامات برای اثبات وضعیت واکسیناسیون، آزمایش منفی یا اثبات بهبودی از عفونت قبل از دسترسی کارکنان به فضاهای کاری مشترک یا استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی. این تدابیر قبل از اجرایی شدن باید به تصویب مجلس عالی برسد.

اتریش همسایه روز جمعه اعلام کرد که از روز دوشنبه 22 نوامبر وارد قرنطینه کامل خواهد شد.

فکر می کنید دوستان شما علاقه مند شوند؟ این داستان را به اشتراک بگذارید