نرخ زاد و ولد ایتالیا در پایین ترین سطح تاریخی – اخبار RT World

کمتر از 400000 نوزاد در سال 2022 در ایتالیا به دنیا آمدند که این امر باعث عمیق تر شدن چیزی شد که از آن به عنوان یک کودک یاد می شود. “اورژانس ملی.” بر اساس آمار منتشر شده توسط موسسه ملی آمار اتحادیه اروپا، جمعیت این کشور به سطوح پایین تاریخی کاهش یافته است.

تعداد کل نوزادان در ایتالیا از 400249 تولد ثبت شده در سال 2021، 1.8 درصد کاهش یافته است که کمترین رقم از سال 1861 تاکنون است. جمعیت کل کشور 179000 نفر کاهش یافت.

“این یک بحران جمعیتی است” ماریا ریتا تستا، جمعیت شناس در دانشگاه لوئیس در رم، از طریق فایننشال تایمز گفت. “ما در آینده افراد زیادی را از دست خواهیم داد” او در مورد وضعیتی گفت که صرفاً به این واقعیت نسبت داده می شود “زنان فقط فرزندان کمتری دارند.”


چین تعداد جمعیت شگفت انگیزی را نشان می دهد

کاهش جمعیت به دنبال ارائه طرحی در سال 2021 برای ارائه مشوق های مالی ماهانه برای خانواده ها برای هر فرزند متولد شده است که بسته به درآمد خانواده بین 50 تا 175 یورو (55 تا 192 دلار) متغیر است.

جورجیا ملونی، رهبر دولت راستگرای فعلی ایتالیا، پرداختن به کاهش جمعیت را یکی از عناصر کلیدی مبارزات انتخاباتی خود قرار داد. این سیاست در بحبوحه نگرانی‌ها مبنی بر اینکه جمعیت رو به کاهش فشار بر بخش‌های عمومی کلیدی مانند مراقبت‌های بهداشتی را افزایش می‌دهد، مطرح شد. ایتالیا در حال حاضر یکی از بالاترین سطوح بدهی به تولید ناخالص داخلی را در اروپا با 135 درصد دارد.

“داشتن نرخ باروری پایین موضوعی است که به جناح راست یا چپ سیاسی تعلق ندارد، بلکه یک وضعیت اضطراری ملی است.” سناتور لاوینیا منونی از حزب حاکم برادران ایتالیا سال گذشته گفت. ما باید مادران شاغل را در مرکز هر تصمیم سیاسی قرار دهیم.»

جمعیت ایتالیا از سال 2014 کاهش یافته است، با کاهش کلی حدود 1.36 میلیون نفر در این مدت – تقریباً معادل جمعیت میلان، دومین شهر بزرگ ایتالیا. با این حال، این اعداد تا حدی با مهاجرت جبران شده است زیرا در سال 2022 تعداد مهاجران 229000 نفر از مهاجران فراتر رفته است.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: