نامزد ریاست جمهوری فرانسه متهم به “دزدی دریایی” – RT World News

رسانه ها، افراد مشهور و شرکت های تولید فیلم نسبت به استفاده غیرمجاز از تصاویر خود در یک ویدئوی تبلیغاتی توسط اریک زمور، نامزد راست افراطی ریاست جمهوری ابراز خشم کرده اند.

این مرد 63 ساله روز سه‌شنبه در ویدئویی که در آن تصاویری از زنان با روسری و مردان سیاه‌پوست که در نافرمانی مدنی شرکت می‌کنند صحبت می‌کند، نامزدی خود را برای ریاست‌جمهوری اعلام کرد.

کارشناس و نویسنده جناح راست گفت که می‌خواهدصرفه جویی“فرانسه از اقلیت هایی که”اکثریت را سرکوب کند

شرکت تولید فیلم Gaumot به سرعت او را به استفاده از محتوای آن متهم کرد بدون اجازه.

گومونت متعجب شد که متوجه شد کلیپ‌هایی از فیلم‌ها از کاتالوگ آن بدون هیچ مجوزی در ویدیوی کمپین اریک زمور گنجانده شده است. Gaumont این حق را برای خود محفوظ می دارد که اقدامات قانونی را آغاز کنددر بیانیه این شرکت که حقوق فیلم ژان آو آرک لوک بسون و “یک میمون در زمستان” اثر هنری ورنویل را در اختیار دارد، که هر دو در ویدیوی زمور حضور دارند، آمده است.

بسون همچنین خشم خود را ابراز کرد و به خبرگزاری فرانسه گفت که از این تصاویر استفاده شده است.به شیوه ای متقلبانه” و اینکه او “با هیچ یک از ایده های اریک زمور موافق نیست

زمور در ویدئوی 10 دقیقه‌ای خود نسبت بهسرنوشت غم انگیزبا فرانسه سنتی و زمانی بزرگ روبرو شد و گفت که به دلیل هجوم مهاجران و چندفرهنگی در حال ناپدید شدن است.

تلویزیون فرانسه، موسسه ملی سمعی و بصری و رادیو فرانسه در بیانیه‌ای مشترک مدعی شدند که هرگز به زمور اجازه استفاده از تصاویر خود را نداده‌اند و نامزد ریاست‌جمهوری باید حق استفاده از آنها را بپردازد.مثل بقیه


یک سیاستمدار برای

فرانس 24 اعلام کرد که خواستار حذف فوری فیلم خود خواهد شد و در صورت لزوم آماده استفاده از ابزار قانونی خواهد بود.

در همین حال، کازیمیر دی بلکاس، صاحب یک قصر که در ویدیوی کمپین تبلیغاتی نشان داده شده است، استفاده از تصاویر خود را برچسب گذاری کرد.خانه خانوادگی” مانند “دزدی دریایی، خالص و ساده“.

هنگامی که خبرگزاری فرانسه با او تماس گرفت، تیم زمور گفت که از حق خود برای استفاده ازنقل قول های کوتاه

با این حال، یک وکیل ناظر حق چاپ فرانسه، SCAM، به آژانس گفت که چنین نیست و نمی توان از عصاره های مختصر برای اهداف تبلیغاتی استفاده کرد.