نامزد دموکرات غافلگیرکننده شایعه شده است که در سال 2024 به جای بایدن نامزد خواهد شد – RT World News

نیوت گینگریچ رئیس سابق مجلس نمایندگان یکی از آخرین جمهوری خواهانی است که پیش بینی ریاست جمهوری سال 2024 را انجام داده است و به فاکس نیوز گفت که معتقد است هیلاری کلینتون می تواند بار دیگر رهبری دموکرات ها را بر عهده بگیرد.

گینگریچ در جریان یک حضور در روز چهارشنبه در «زاویه اینگراهام»، جو بایدن را مورد انتقاد قرار داد و به مدیریت او با اقتصاد، کووید-19 و بحران مرزی به عنوان دلایل پشت سر گذاشتن آمار بد نظرسنجی اشاره کرد.

من کاملاً انتظار دارم که بایدن دیگر نامزد نشود. گینگریچ هنگام صحبت در مورد بلیط های احتمالی ریاست جمهوری 2024 گفت. اگر بایدن که اکنون 79 سال دارد، برای انتخابات مجدد نامزد می شد، حزب دموکرات می شد “در حالت شوک” او اضافه کرد.

همانطور که کامالا هریس معاون رئیس جمهور است “ضعیف تر” گینگریچ معتقد است که هیلاری کلینتون، کاندیدای دموکرات ریاست جمهوری 2016، نسبت به بایدن، و نظرسنجی به همان میزان پایین بوده است، می تواند دوباره نامزد شود و به طور بالقوه باعث ایجاد یک مسابقه مجدد بین او و رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ شود، که بسیاری از کارشناسان پیش بینی کرده اند که احتمالاً دوباره نامزد خواهد شد.

“من فکر می کنم حزب دمکرات در یک حالت شوک قرار می گیرد اگر [Biden ran]. من فکر می کنم کامالا هریس ضعیف تر از بایدن است. گینگریچ گفت. بنابراین، آخرین شایعه ای که شنیدم این بود که هیلاری می خواهد فرار کند. و من فکر می کنم اگر یک بار دیگر هیلاری کلینتون ظاهر شود، این می تواند در مورد هرج و مرج آمریکا صحبت کند.


بایدن فاش می‌کند که ترامپ و سرنوشت چگونه بر برنامه‌های او در سال 2024 تأثیر می‌گذارند

پرزیدنت بایدن و دیگر دموکرات‌ها اصرار داشته‌اند که او قصد دارد دوباره در سال 2024 نامزد شود، اگرچه منتقدان سن بالای رئیس‌جمهور و گاف‌های عمومی متعدد را زیر سوال برده‌اند. او در این هفته پیشنهاد کرد در صورتی که از سلامت خوبی برخوردار باشد، تصمیم دارد دوباره نامزد شود و پتانسیل حضور مجدد ترامپ تنها میل او را افزایش می دهد.

“اما ببین، من به سرنوشت احترام می گذارم – سرنوشت بارها و بارها در زندگی من دخالت کرده است. اگر اکنون در سلامتی هستم – از سلامت خوبی برخوردارم – در واقع دوباره می دویدم. او گفت.

کلینتون که یک «مسترکلاس» آنلاین دارد و در آن می‌خواند که چه چیزی قرار بود برای پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری او باشد، پیش‌بینی کرده است که ترامپ مجدداً نامزد خواهد شد، اگرچه او نشان نداده است که آیا یک بار دیگر کاندیداتوری خواهد شد یا خیر.

در همین حال، ترامپ تنها گفته است که به طور خصوصی درباره 2024 تصمیم گرفته است و حامیانش از آن راضی خواهند بود.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: