میلر تبلیغات فمینیستی را “بیدار” کرد پس از واکنش منفی – RT World News

تصمیم این برند آبجو در پی جنجال جاری Bud Light-Dylan Mulvaney اتخاذ شد.

میلر لایت، یکی از پرفروش‌ترین آبجوهای آمریکا، تبلیغ جنجالی را که در ماه مارس به افتخار ماه تاریخ زنان منتشر کرده بود، پس از آن که این ویدئو در روزهای اخیر موجی از واکنش‌ها را برانگیخت و کاربران برند را به بیدار شدن متهم کردند، حذف کرد. ‘

ویدیو با عنوان «$#!T بد به خوب $#!T،» در ابتدا در 7 مارس پست شد اما اخیراً در فضای مجازی منتشر شده بود. این آگهی قول داد که گذشته جنسیت‌گرایانه این برند را پاک کند، که شامل تبلیغات زنانی بود که لباس بیکینی به تن داشتند، و قول داده بود که کود را به آبجوسازان زن اهدا کند تا آنها بتوانند “پرورش رازک با کیفیت.”

مجری این ویدیو، بازیگر ایلانا گلیزر، با بیان اینکه زنان اولین کسانی بودند که آبجو دم کردند، شروع به کار کرد و صنعت را متهم کرد که حق زنان را پرداخت نمی کند.

«قرن‌ها بعد، صنعت چگونه به مادران بنیان‌گذار آبجو ادای احترام کرد؟ ما را در بیکینی می پوشانند. وای،” گلیزر در حالی که در اتاقی پر از تبلیغات قدیمی Miller Lite قدم می زد، گفت. “امروز، Miller Lite در یک ماموریت است تا نه تنها شرت های خود، بلکه کل صنعت آبجو را پاکسازی کند.” میزبان گفت و توضیح داد که این شرکت کود می‌خرد و به آبجوسازان زن می‌دهد.

“اینجا برای زنان” گلیزر گفت، قوطی میلر لایت را بلند کرد و آن را اعلام کرد “بدون ما، آبجو وجود نخواهد داشت.”

اگرچه این ویدئو بیش از دو ماه پیش منتشر شده است، اما در روزهای اخیر توجه منفی زیادی را به خود جلب کرده است و بسیاری میلر لایت را به قول یکی از کاربران متهم کرده اند. “پیوستن به فرقه بیداری” و عدم درک پایه مشتری اصلی آن.


دارنده مدال المپیک خواستار تحریم نایک شد

در واکنشی آشکار به این واکنش، Miller Lite این ویدئو را از تمام پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی خود حذف کرد. با این حال، در بیانیه‌ای به نیویورک پست در روز دوشنبه، سخنگوی Molson Coors که مالک این برند است، از این کمپین دفاع کرد.

این ویدیو درباره دو چیز بود: مدفوع کرم و اینکه زنان را نباید مجبور کرد که برای فروش آبجو کشتی بگیرند. هیچ یک از این موارد نباید از راه دور بحث برانگیز باشد و ما امیدواریم که نوشیدنی‌های آبجو بتوانند از طنز (و مضحک) این ویدیو در ماه مارس قدردانی کنند.” سخنگوی گفت.

واکنش شدید علیه این سازنده آبجو زمانی رخ می دهد که کمپین تحریم علیه رقیب میلر لایت، Bud Light، به دلیل حمایت بحث برانگیز آن از فعال ترنس و تأثیرگذار دیلان مولوینی در ماه گذشته، ادامه دارد. طبق داده‌های Bump Williams Consulting و NielsenIQ، Bud Light در هفته‌های اخیر به مشتریان خود ادامه داده است و فروش آن در سراسر کشور در حال حاضر 23.4 درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: