مگان مارکل ممکن است “اطلاعاتی” برای شکایت تجاوز جنسی شاهزاده اندرو داشته باشد – RT World News

دوشس ساسکس در لیست نامزدهایی برای برکناری در پرونده علیه شاهزاده اندرو قرار دارد که در آن او یک دختر 17 ساله را مورد آزار جنسی قرار داده است. یک وکیل معتقد است که مگان مارکل “ممکن است دانش مهمی داشته باشد”.

دیوید بویز، وکیل دادگستری روز چهارشنبه گفت که مارکل، همسر شاهزاده هری بریتانیا، می تواند توسط دادستان برای شهادت در پرونده علیه دوک یورک انتخاب شود. او وکالت ویرجینیا رابرتز گیفره را در دعوای مدنی او علیه شاهزاده اندرو برعهده دارد و مدعی است که خانواده سلطنتی در دوران خردسالی او را مورد آزار جنسی قرار داده است.

طرف متهم به دنبال افراد است “کسانی که شاهزاده اندرو را می شناختند و در زمان های مختلف به نوعی اعضای حلقه داخلی او بودند.” بویز گفت و چه کسی ممکن است نسبت به این موضوع آگاهی داشته باشد.

مگان مارکل به دلیل موقعیتی که در خانواده دارد، یکی از این افراد است. Boies روز چهارشنبه به فاکس نیوز دیجیتال فاش شد.

وکیل توضیح داد که دوشس ساسکس که اکنون با شوهر سلطنتی خود، برادرزاده شاهزاده اندرو در ایالات متحده زندگی می کند، “فردی منطقی است که باید در نظر داشت” برای عزل. او گفت که شهروند آمریکایی بودن او و در نتیجه تحت صلاحیت قضایی بودن او یکی از دلایل احتمالی انتخاب او است.


پلیس بریتانیا می گوید که شاهزاده اندرو هیچ موردی برای پاسخگویی در تحقیقات جنسی ندارد، اما آسیب از دید مردم وارد شده است.

مارکل نیز همینطور است “کسی که می توانیم برای گفتن حقیقت روی او حساب کنیم” بویز به دیلی بیست گفت، اگرچه او گفت هنوز تصمیم قطعی گرفته نشده است.

فکر می‌کنم به دلیل شخصیت و علاقه‌اش به مبارزه با این نوع رفتار توهین‌آمیز، شاهد معتبری باشد.» وکیل به فاکس نیوز دیجیتال گفت که او معتقد است که او خواهد بود “شاهد صریح.”

قربانی ادعایی شاهزاده اندرو ادعا می‌کند که حداقل سه بار بین سال‌های 1999 تا 2002، از جمله زمانی که او 17 ساله بوده، مجبور به رابطه جنسی با خانواده سلطنتی شده است. گیفر پس از طرح دعوی در دادگاه فدرال منهتن، می‌گوید که تحت کمک جفری اپستین و گیسلین ماکسول مورد آزار جنسی قرار گرفته است، که دومی اکنون با محاکمه قاچاق جنسی مواجه است.

بیشتر بخوانید: هیچ چیز برای مگان که به دنبال حفظ حریم خصوصی است ممنوع نیست، زیرا او با کتابی در مورد عشق پدری دوباره پول نقد می کند … در حالی که از پدرش بیگانه است.

سلطنتی بریتانیا با این استدلال که شکایت گیفره فاقد اتهامات قطعی است، درخواستی برای رد شکایت گیفر ارائه کرده است.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: