مکرون فاش می‌کند که آیا قرنطینه برای افراد واکسینه نشده در فرانسه ضروری خواهد بود – RT World News

امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهور فرانسه، امکان حبس کردن افراد واکسینه نشده در فرانسه را رد کرد و مدعی شد که این اقدام به دلیل موفقیت‌آمیز «گذرنامه سلامت» کووید-۱۹ ضروری نیست.

مکرون در گفت‌وگو با روزنامه La Voix du Nord در مصاحبه‌ای که روز پنج‌شنبه منتشر شد، گفت که نیازی نیست فرانسه از اتریش پیروی کند و شهروندان واکسینه نشده‌اش را قفل کند.

ادامه مطلب


یکی دیگر از کشورهای اتحادیه اروپا ممنوعیت ورود واکسینه نشده از فضاهای داخلی

«کشورهایی که افراد واکسینه نشده را مسدود می‌کنند، کشورهایی هستند که این واکسن را ایجاد نکرده‌اند [health] عبور. بنابراین، این مرحله در فرانسه ضروری نیست. مکرون مدعی شد.

مجوز سلامت رئیس جمهور، که در هنگام معرفی مورد انتقادهای زیادی قرار گرفت، از مردم می خواهد قبل از انجام برخی فعالیت های عادی، مدرکی مبنی بر واکسیناسیون یا آزمایش منفی اخیر ارائه کنند.

اگر شهروندان مایل به رفتن به رستوران‌ها، کافه‌ها، مکان‌های فرهنگی یا سینما هستند، «گذر بهداشتی» الزامی است. در کنار سایر فعالیت ها، استفاده از قطارهای مسافت طولانی نیز الزامی است.

اتریش با شروع قرنطینه نسبی افراد واکسینه نشده در بحبوحه افزایش موارد کووید-19، پیشتاز بوده است. جمهوری چک هفته آینده از این روش پیروی خواهد کرد، در حالی که آلمان روز پنجشنبه تصمیم گرفت اقدامات مشابهی را در مناطقی که نرخ حوادث کووید از آستانه فراتر رفته است، اعمال کند.

در اوایل ماه نوامبر، ماکرون ادامه استفاده از مجوز سلامتی کووید را برای افراد بالای 65 سال منوط به تزریق تزریقی تقویتی کرد.

20366 عفونت جدید در دوره ثبت 24 ساعت گذشته ثبت شده است. تعداد موارد در هفته های اخیر به شدت افزایش یافته است.

اگر این داستان را دوست دارید، آن را با یک دوست به اشتراک بگذارید!