موزه متروپولیتن نیویورک بزرگترین کمک مالی خود را دریافت کرد

موزه متروپولیتن نیویورک بزرگترین کمک مالی خود را دریافت کرد

موزه گفت که در ازای آن، فضای تازه بازسازی شده نام آنها خواهد بود.

نیویورک، ایالات متحده آمریکا:

این موسسه روز سه شنبه اعلام کرد یک زوج چینی-آمریکایی برای بازسازی فضایی که مجموعه هنرهای مدرن و معاصر این موزه را در خود جای داده است، 125 میلیون دلار به موزه هنر متروپولیتن نیویورک اهدا کرده اند.

کمک مالی اسکار تانگ و همسرش اگنس هسو تانگ بزرگترین هدیه سرمایه ای است که Met – یکی از بزرگترین جاذبه های گردشگری شهر نیویورک – در تاریخ 151 ساله خود دریافت کرده است.

موزه گفت که در ازای آن، فضای تازه بازسازی شده نام آنها خواهد بود.

تزریق بودجه به موزه این امکان را می‌دهد که پروژه‌ای را که مدت‌ها به تعویق افتاده است، ارائه کند که «بازبینی» چند رشته‌ای از 80000 فوت مربع (7400 متر مربع) از گالری‌ها و فضای عمومی را ارائه می‌کند که مجموعه‌ای از هنرهای مدرن و معاصر را در خود جای داده است.

موزه گفت: “بال مدرن شامل یک بازسازی کامل از گالری های مدرن و معاصر فعلی است که The Met بیش از یک دهه است که به دنبال بازسازی آنها بوده است.”

دانیل وایس، رئیس موزه نمادین واقع در کنار پارک مرکزی، گفت: با این هدیه قابل توجه، اسکار و اگنس به The Met این امکان را می دهند تا ماموریت بلندپروازانه خود را برای نسل های آینده محقق کند.

تانگ، یک سرمایه‌دار بازنشسته 83 ساله که به مدت سه دهه به عنوان متولی موزه عمل کرده است، هزینه‌های نمایشگاه‌های قبلی، خرید آثار هنری، گسترش اتاق و سایر هزینه‌ها را در طول سال‌ها تامین کرده است.

موزه گفت که او همچنین آثار هنری از جمله 20 نقاشی چینی از قرن 11 تا 18 و شاهکار سلسله سونگ قرن دهم “کنار رودخانه” اهدا کرده است.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)