مهاجم “متوهم” به چاقو زدن به “عامل روس” در سوئد متهم شد – اخبار RT World

رسانه های محلی گزارش دادند که مرد چاقو به دست فکر می کرد همکلاسی سابقش توسط کرملین فرستاده شده است تا او را آزار دهد.

یک مرد 26 ساله این هفته به تلاش برای قتل همکلاسی سابق خود و قتل مادرش در سوئد متهم شد. به گفته دادستان، این مرد دچار اختلال روانی بود و فکر می کرد قربانی جوانتر بخشی از شبکه ای از ماموران روسی است که او را تعقیب می کنند.

روزنامه Aftonbladet سوئد روز چهارشنبه گزارش داد که دادستان ها به دادگاه گفتند که چگونه یک زن 25 ساله و مادر 50 ساله اش در ماه فوریه در آپارتمانی در شهر اوربرو با ضربات چاقو بدی پیدا شدند. در حالی که مادر بر اثر جراحات جان خود را از دست داد و جان باخت، دختر زنده ماند.

او به بازپرسان گفت که در آن شب صدای ضربه ای را در آپارتمان شنید و در را باز کرد و متوجه شد که همکلاسی سابقش آنجا ایستاده بود. بعد از یک “زمان فعل” در تعاملی که مادر تهدید به تماس با پلیس کرد، مرد ظاهراً وارد آپارتمان شد، چاقویی را بیرون آورد و شروع به زدن دو زن کرد.


اوکراین متعهد شد که به کشتار روس ها در سراسر جهان ادامه دهد

بر اساس تصویری که توسط Aftonbladet منتشر شده است، یک یادداشت آغشته به خون که در صحنه پیدا شده است، نوشته شده است: او یک مامور روسیه بود. اسلاوا اوکراین! – یک شعار ملی گرای اوکراینی که به این صورت ترجمه می شود “شکوه برای اوکراین!”

دادستان ها ادعا کردند که این مرد فکر کرده است “این که دختر بخشی از شبکه ای از عوامل روسی بود که او را برای مدتی تحت تعقیب و آزار قرار می دادند.” روزنامه نقل قول کرد. وکلای دادگستری افزودند که این مرد بوده است “اختلال روانی” و از “توهمات” و هیچ مدرکی وجود ندارد که نشان دهد “شبکه عوامل روسیه” وجود داشته است.

مظنون به بازدید از آپارتمان اعتراف کرد و به بازرسان گفت که قصد دارد با زن در مورد ارتباط های احتمالی او با کرملین روبرو شود. او مدعی شد که در صورت قتل، یادداشت را آورده است و ابتدا مادر با چاقو به او حمله کرده است.

دادستان استدلال دوم را رد کرد و اظهار داشت که هیچ مدرکی وجود ندارد که مرد توسط مادر یا دختر مورد حمله قرار گرفته باشد.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: