من فکر نمی کردم بتوانید بخوانید

جو بایدن رئیس جمهور ایالات متحده یک گیتار به یون سوک یول رئیس جمهور کره جنوبی هدیه می دهد.

واشنگتن، ایالات متحده آمریکا:

از بحث در مورد جنگ هسته‌ای تا دستیابی به یک موفقیت محبوب: سفر یون سوک یول، رئیس‌جمهور کره جنوبی به کاخ سفید با خواندن آهنگ «American Pie» دان مک‌لین با تشویق فراوان پایان یافت.

یون در یک دیدار دولتی شش روزه از واشنگتن به سر می برد، جایی که روز چهارشنبه با جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا درباره “پایان” هر رژیم کره شمالی که از سلاح هسته ای علیه متحدان استفاده می کند، گفتگو کرد.

اما این دو رهبر در شام دولتی کاخ سفید به افتخار یون در اواخر همان روز موضوعات شادتری را در دستور کار داشتند، با رهبر کره جنوبی – که در خانه به چیزی شبیه به کارائوکه‌بازی معروف است – عشق خود را به آمریکایی‌ها در میان گذاشت. موسیقی

بایدن به یون گفت: «ما می دانیم که این یکی از آهنگ های مورد علاقه شما، «پای آمریکایی» است.

یون 62 ساله اعتراف کرد: «بله، این درست است» و گفت که از زمانی که در مدرسه بود عاشق آهنگ Don McLean بود که در سال 1971 منتشر شد.

بایدن گفت: «ما می‌خواهیم آواز شما را بشنویم.

یون پاسخ داد: مدتی گذشت اما…

یون چند سطر اول آهنگ را با کمربند a capella زد که تشویق شدید جمعیت را برانگیخت و بایدن و بانوی اول را خوشحال کرد.

بایدن با اشاره به یون به جمعیت گفت: «شام دولتی بعدی که قرار است بخوریم، شما به سرگرمی ها نگاه می کنید.

سپس رو به رئیس جمهور کره جنوبی کرد و گفت: فکر نمی کردم شما بتوانید آواز بخوانید.

بایدن به یون گفت که مک لین نمی تواند در کاخ سفید باشد تا به آنها ملحق شود اما یک گیتار امضا شده فرستاده است که رئیس جمهور آمریکا آن را به رهبر کره جنوبی هدیه داده است.

“یون به معنای واقعی کلمه صحنه و کاخ سفید را پاره کرد!” یکی از کاربران توییتر در پاسخ به ویدیویی از آواز خواندن رئیس جمهور به زبان کره ای نوشت.

یکی دیگر از کامنت‌گذاران، آن هم به زبان کره‌ای، با اشتراک‌گذاری مجدد ویدیو نوشت: «یون استعداد پنهان امضای خود را آشکار کرد.

این اولین بار نیست که یون در جمع می خواند.

در مسیر مبارزات انتخاباتی در سال 2021، او در برنامه تلویزیونی معروف کره جنوبی “همه باتلرها” ظاهر شد و مجریان مشهور آن را با اجرای درخشان تصنیف کی پاپ “هیچ کس دیگری” از لی سونگ چول شگفت زده کرد.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)