ملوانان مست ممکن است باعث برخورد مرگبار دریای بالتیک شده باشند – RT World News

دو خدمه یک کشتی باری بریتانیایی که با یک کشتی دانمارکی در دریای بالتیک برخورد کرد مشخص شد که در هنگام وقوع این حادثه که منجر به حداقل یک کشته شد مست بوده اند.

این دو کشتی روز دوشنبه در دریای بالتیک با هم برخورد کردند که منجر به کشته شدن حداقل یک نفر از خدمه کشتی دانمارکی و ناپدید شدن یک نفر دیگر شد. کشتی دانمارکی – Karin Høj – در جریان این حادثه واژگون شد، در حالی که کشتی بریتانیایی – Scot Carrier – و خدمه آن آسیب جدی ندیده اند.

اگرچه علت دقیق برخورد هنوز مشخص نشده است، اما گزارش شده است که دو خدمه کشتی اسکاتلندی طی آزمایشات مقامات سوئدی از حد مجاز مسمومیت فراتر رفته اند.


برخورد کشتی ها در دریای بالتیک

جاناتان تولین، رئیس تحقیقات سوئد در مورد این حادثه، روز دوشنبه گفت “ظنات جنایی اضافی از جمله مستی شدید دریا ایجاد شده است.” مالک Scot Carrier Scotline Marine Holdings نیز در بیانیه ای تایید کرد که دو خدمه در تست الکل مردود شده اند.

طبق رویه‌های استاندارد، قابل درک است که تمام اعضای خدمه کشتی اسکاتلندی برای مواد مخدر و الکل با دو خدمه بیش از حد مجاز آزمایش شدند. Scotline Marine Holdings فاش کرد و به این نتیجه رسید که این شرکت دارد “یک سیاست سختگیرانه مواد مخدر و الکل در حال اجرا است” و “تحمل صفر برای هر گونه نقضی که رخ می دهد.”

سوئد دارای محدودیت شدید مسمومیت با الکل فقط 0.02٪ است – به طور قابل توجهی کمتر از حد مجاز 0.05٪ در بریتانیا.