مقام سابق بایدن از زندان آزاد شد – اخبار RT World

سام برینتون، دانشمند هسته‌ای شرم‌زده، ادعا کرد که دزدی چمدان از فرودگاه بی‌رقیب است.

سام برینتون، مدیر سابق زباله های هسته ای وزارت انرژی ایالات متحده، روز چهارشنبه به اتهام دزدیدن چمدان یک زن از چرخ و فلک چمدان در فرودگاه لاس وگاس در ژوئیه گذشته اعتراضی نکرد و از حبس با 180 روز حبس تعلیقی اجتناب کرد.

به عنوان بخشی از این معامله، اتهام سرقت جنایت به یک جنایت محکوم شد و برینتون، که از ضمایر “آنها/آنها” استفاده می کند، باید 3670 دلار به عنوان غرامت به قربانی بپردازد.

قاضی همچنین به برینتون گفت:از دردسر دوری کندیلی میل گزارش داد.

برینتون پس از اینکه زنی که از واشنگتن دی سی به لاس وگاس با خطوط هوایی یونایتد ایرلاینز سفر می کرد به مقامات گفت که کیفی که او چک کرده بود، حاوی جواهرات، لوازم آرایش، لنزهای تماسی و لباس بود، در حال دزدیدن چمدان توسط دوربین عکاسی شد.

طبق گزارش‌ها، این فیلم نشان می‌دهد که دانشمند هسته‌ای چمدان را از چرخ و فلک چمدان بیرون می‌کشد، به برچسب نگاه می‌کند، آن را به چرخ فلک برمی‌گرداند و قبل از اینکه دوباره آن را از چرخ فلک بیرون بیاورد، از همه جهات به اطراف نگاه می‌کند. با توجه به حکم بازداشتی که در ماه دسامبر صادر شد، پس از نگاهی پنهانی دیگر به اطراف، برینتون را می‌توان دید که با چمدان از خانه خارج می‌شود. برینتون ابتدا به سرقت بزرگ متهم شد، جنایتی که بین یک تا ده سال زندان و جریمه ای بالغ بر 10000 دلار در پی دارد.


عکس مقام رسوایی بایدن با لباس های دزدیده شده

برینتون پس از متهم شدن به سرقت چمدان دیگری از فرودگاه سنت پل مینیاپولیس در ماه سپتامبر، از سمت معاون دستیار وزیر در امور سوخت مصرف شده و دفع زباله در وزارت انرژی مرخصی گرفت. آن پرونده ادامه دارد.

یک طراح مد تانزانیایی که چمدان خود را در سال 2018 هنگام سفر از هیوستون به واشنگتن دی سی گم کرده بود، ماه گذشته عکس‌هایی را منتشر کرد که به نظر می‌رسید برینتون را در حال پوشیدن برخی از طرح‌های سفارشی که در بیش از یک بار در کیف وجود داشت، نشان می‌داد. پلیس هوستون پس از اینکه در ماه دسامبر با مشاهده لباس هایش روی یک مدافع پر زرق و برق، دزدی را دوباره گزارش داد، طبق گزارش ها، پرونده را به FBI تحویل داد.

انتصاب برینتون توسط جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در فوریه گذشته، حتی قبل از اتهامات دزدی چمدان بحث برانگیز بود. مهندس هسته ای غیر باینری در دانشگاه ها در موردپیچ خوردگی“سبک زندگی و”توله بازی“، که شامل روابط نقش آفرینی جنسی با مردانی است که تظاهر به سگ می کنند.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: