مقالات اپشتین مخاطبین برجسته او – رسانه ها را افشا می کند

اسناد نشان می دهد که مجرم جنسی با یک رئیس آینده سیا، یک دستیار اوباما و یک بانکدار روچیلد ملاقات می کند.

بر اساس یک کتاب جدید کشف شده، ویلیام برنز، رئیس آینده سیا، آریان دو روچیلد بانکدار و دستیار سابق باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا، از جمله افراد قابل توجهی هستند که پس از ثبت عمومی جفری اپستین، سرمایه دار به عنوان مجرم جنسی کودک، ملاقات هایی با او داشتند. مدارک از مرحوم سرمایه دار.

اسنادی که قبلاً منتشر نشده بود، از جمله هزاران صفحه ایمیل و برنامه زمان‌بندی از سال 2013 تا 2017، نشان می‌دهد که اپستین جلسات متعددی را با شخصیت‌های برجسته‌ای مانند ویلیام برنز، رئیس جاسوسی آمریکا و با کاترین روملر، مشاور سابق کاخ سفید که بعداً وکیل ارشد شد، رزرو کرده است. وال استریت ژورنال روز یکشنبه گزارش داد در گروه گلدمن ساکس. همه این برخوردها پس از گذراندن دوران زندان اپستین در سال 2008 به دلیل خرید یک دختر نوجوان برای فحشا در فلوریدا ترتیب داده شد.

برنز که در آن زمان معاون وزیر امور خارجه در دولت اوباما بود، ابتدا در سال 2014 با اپستین در واشنگتن دیدار کرد و سپس دو بار از خانه شهری او در منهتن بازدید کرد. تامی کاپرمن تورپ، سخنگوی سیا به WSJ گفت که برنز هیچ چیز در مورد این سرمایه دار بدنام نمی دانست. به غیر از این، او به عنوان یک متخصص در بخش خدمات مالی معرفی شد و توصیه های کلی در مورد انتقال به بخش خصوصی ارائه کرد.

ادامه مطلب

RT
مدیران جی پی مورگان درباره پدوفیلی اپستین – دعوی حقوقی شوخی کردند

سخنگوی گلدمن ساکس به روزنامه گفت که روملر با اپستین رابطه حرفه ای داشت که او را به بیل گیتس، بنیانگذار مایکروسافت و دیگر مشتریان قانونی بالقوه معرفی کرد. “از اینکه جفری اپستین را شناختم پشیمانم” روملر گفت.

WSJ گفت این اسناد نشان می دهد که اپستین مهمانان خود را به خوبی می شناسد. به عنوان مثال، او از یک دستیار خواست تا هنگام ملاقات با روملر اطمینان حاصل کند که رول های سوشی آووکادو سرو می شود. او و کارکنانش همچنین در مورد اینکه آیا روملر از حضور زنان جوان در خانه شهری خود ناراحت است یا خیر، بحث کردند. یکی از بازدیدکنندگان، هلن فیشر، انسان شناس، گفت که پس از صرف ناهار در سال 2016 با اپستین در خانه شهری، او را دعوت کرد تا با کارکنانش صحبت کند و شش زن جوان جذاب وارد اتاق شدند.

اسناد نشان می‌دهد که روملر که در طول سال‌ها ده‌ها ملاقات با اپستین داشته است، توسط پدوفیل محکوم به دو روچیلد معرفی شد. پس از معرفی، بانک خصوصی سوئیس خانواده دو روچیلد، شرکت حقوقی روملر را برای کمک به مسائل نظارتی ایالات متحده استخدام کرد.

در سال 2013، اپشتین از دو روتشیلد خواست تا به او کمک کند تا یک دستیار جدید پیدا کند. “مونث. . . چند زبانه، سازمان یافته.» او موافقت کرد “پرس و جو کن.” او بیش از دوازده ملاقات با دو روچیلد داشت و از او برای اثاثیه لوکس و معاملات تجاری کمک گرفت.

ادامه مطلب

بیل گیتس و همسرش، ملیندا گیتس، در حال شرکت در پخش جهانی شهروند در آوریل 2020 نشان داده می شوند.
بیل گیتس: من باعث درد شدم

پس از دستگیری اپشتین در سال 2019 به اتهام قاچاق جنسی دختران زیر سن قانونی، بانک ادموند د روچیلد گروه ادعا کرد که دو روچیلد هرگز با سرمایه‌دار ملاقات نکرده و هیچ رابطه تجاری با او نداشته است. بانک به WSJ گفت که بیانیه قبلی آن نادرست است و دو روچیلد به عنوان بخشی از وظایف عادی خود با اپستین ملاقات کرده است، اما او هیچ اطلاعی از روند قانونی علیه او یا نگرانی در مورد رفتار او نداشت.

پرونده قبلی علیه اپستین در فلوریدا پوشش رسانه ای زیادی را به خود جلب کرد و برخی از سیاستمداران را وادار کرد تا کمک های مالی خود را به سرمایه گذار بازگردانند. برخی از همکاران تجاری، مانند میلیاردر خرده فروشی لزلی وکسنر، روابط خود را با او قطع کردند. “با وجود مطبوعات منفی، روزهای اپستین از صبح تا شب پر از ملاقات با افراد برجسته بود.” WSJ گفت.

اسنادی که قبلا گزارش شده بود اپشتین نشان می داد که او با افراد مشهوری مانند گیتس، رئیس جمهور سابق بیل کلینتون و شاهزاده اندرو بریتانیا ارتباط داشته است. او در سال 2019 در زندانی در شهر نیویورک درگذشت و ظاهراً بر اثر خودکشی درگذشت. مرگ او باعث ایجاد میم شد “اپستین خود را نکشته” که حاکی از آن بود که او کشته شد تا شواهد مربوط به افراد قدرتمندی را که با آنها ارتباط داشت پنهان کند.

بیشتر بخوانید: ماسک سکوت را در مورد لیست مشتریان اپشتین ایجاد می کند

اسناد فاش شده توسط WSJ نشان می‌دهد که اپستین همچنین با ایهود باراک، نخست‌وزیر سابق اسرائیل، لئون بوتشتاین رئیس کالج بارد، نویسنده نوام چامسکی، کارگردان فیلم وودی آلن و جاشوا کوپر رامو، مدیر عامل شرکت مشاوره هنری کیسینجر، نیز ملاقات‌هایی ترتیب داده است.