معلم مدرسه ایالات متحده به اتهام میزبانی دعوای دانش آموزان در کلاس درس دستگیر شد

معلم از دانش آموزان خواست که فیلم های دعوا را ضبط نکنند. (تصویر نمایندگی)

بر اساس گزارشی در فلوریدا، معلم مدرسه ای در فلوریدا به اتهام سازماندهی دعوای دانش آموزان در کلاس درس بازداشت شده است. نیویورک پست. آنجل فوتمن از پشت میزش تماشا می‌کرد که دانش‌آموزان مدرسه راهنمایی گریفین بی‌معنا به یکدیگر حمله می‌کردند و حتی از آنها خواست که دعوا را ضبط نکنند یا با جیغ زدن جلب توجه نکنند. این رسانه در گزارش خود افزوده است که وی به چهار فقره اتهام مشارکت در بزهکاری یک خردسال سیلی خورده است. با این حال، این جوان 23 ساله سازماندهی دعوا را انکار کرد اما اذعان کرد که آنها را گزارش نکرده است.

او روز جمعه دستگیر و آزاد شد. محاکمه او برای ماه آینده تعیین شده است پست این گزارش با استناد به سوابق دادگاه گفت.

بنا به گفته‌ها، نام خانم فوتمن از وب‌سایت مدرسه حذف شده است میامی هرالد.

او پس از اینکه چند دختر کلاس ششم به مدیران مدرسه هشدار دادند که معلم کلاس آنها را به “حلقه بوکس مخفی” تبدیل کرده است، در رادار پلیس قرار گرفت.

دختران به پلیس گفتند که در دعواهای برنامه ریزی شده در ساعات مدرسه شرکت می کردند و حتی برای دعواهای اضافی دوباره دعوت می شدند. باشگاه مبارزه چهار قانون داشت: “30 ثانیه، بدون جیغ، بدون داد و بیداد، بدون تلفن”، طبق قانون میامی هرالد.

اما برخی از والدین شواهد ویدئویی ارائه کردند که نشان می‌داد دختران در گلوی همدیگر ایستاده بودند یا خانم فوتمن در نزدیکی میزش ایستاده بود.

سه مدیر مدرسه حتی صدای معلم را در ضبط شناسایی کردند، جایی که او جملاتی مانند: “کشیدن مو را متوقف کن” و “شکنش کن”.

خانم فوتمن به پلیس گفت که او سازماندهی این دعواها نبود، اما نتوانست کمکی بخواهد یا نزاع را متوقف کند یا آنها را به مدیران مدرسه گزارش دهد.

به گفته هرالد، اگر خانم فوتمن مجرم شناخته شود، ممکن است برای هر اتهام تا یک سال زندان محکوم شود.