معلم آمریکایی به دلیل نمایش فیلم دیزنی با شخصیت همجنس گرا برای کلاس پنجمی با تحقیق مواجه شد

معلم آمریکایی به دلیل نمایش فیلم دیزنی با شخصیت همجنس گرا برای کلاس پنجمی با تحقیق مواجه شد

معلم گفت که “دنیای عجیب” با برنامه درسی مرتبط است.

یک معلم در فلوریدا پس از نمایش فیلمی از دیزنی با یک شخصیت همجنس گرا برای دانش آموزانش در کلاس تحت بازجویی قرار گرفت. روزنامه گاردین. جنا باربی، معلم کلاس پنجم در مدرسه ویندینگ واترز در شهرستان هرناندو، فیلم انیمیشن را نمایش داد.دنیای عجیب و غریباصرار داشت که مربوط به برنامه درسی است. خانم باربی همچنین ادعا کرد که او توسط یکی از اعضای هیئت مدیره مدرسه به وزارت آموزش و پرورش ارجاع شده است، اما ناحیه مدرسه شهرستان هرناندو گفت که تحقیقات پس از شکایت یکی از والدین در مورد محتوای نامناسب فیلم آغاز شده است.

گفت که این معلم بر اساس قانون “نگو همجنسگرا” در ایالت تحت بازجویی قرار گرفته است که توسط فرماندار جمهوریخواه فلوریدا ران دیسانتیس در سال گذشته معرفی شد و آموزش جنسیت و هویت جنسی را به دانش آموزان مدرسه در تمام سنین ممنوع می کند. روزنامه گاردین گزارش.

خانم باربی اکنون ویدیویی از TikTok منتشر کرده است که در آن ادعا می کند زنی که از او شکایت کرده است در هیئت مدیره مدرسه می نشیند و طبق این رسانه “برای خلاص شدن از شر هر گونه نمایندگی از مدارس ما” غوغا می کند. .

این معلم همچنین ادعا کرد که قبل از اینکه کسی با او صحبت کند برای “تلقین” به اداره آموزش ایالت فلوریدا گزارش شده است.

خانم باربی همچنین در این ویدئو گفت که او برگه‌های مجوز والدین همه دانش‌آموزان کلاس را امضا کرده است و آنها را برای نمایش فیلم‌هایی با درجه PG تایید کرده است.

او افزود که دانش آموزان در مورد علوم زمین و اکوسیستم مطالعه می کردند و این فیلم به آنها مربوط بود. ‘دنیای عجیب و غریب‘، که سال گذشته منتشر شد، حول محور تیمی از کاوشگران بود که در جستجوی گیاهی کمیاب بودند که برای جامعه آنها انرژی تامین می کند.

اتان کلید، یکی از شخصیت های اصلی فیلم، همجنس گرا است. او علاقه کوتاهی به یک شخصیت مرد دیگر دارد.

خانم باربی گفت که گرایش جنسی شخصیت ربطی به انتخاب او برای فیلم ندارد.

“من دانش‌آموزان کلاس پنجم زیادی دارم که امسال، مدت‌ها قبل از نمایش این فیلم، به سراغ من آمده‌اند و در مورد اینکه چگونه بخشی از جامعه LGBTQ هستند صحبت می‌کنند. این برای من مشکل بزرگی نیست. عالی است، من به چیزی فشار نمی‌آورم، فقط می‌پذیرم. این کاری است که من انجام می‌دهم.” روزنامه گاردین.

او گفت که این تحقیقات به شاگردانش آسیب می رساند.