معترضان ضد قرنطینه از طریق پلیس راه خود را کوبیدند – اخبار RT World

در شهر مانهایم آلمان، معترضان ضد قرنطینه با پلیسی که در تلاش برای متلاشی کردن یک تجمع غیرمجاز بودند، مواجه شدند و 13 افسر را زخمی کردند.

در نتیجه یکی از افسران مجبور شد در بیمارستان بستری شود. تظاهرکنندگان ممنوعیت تجمعات عمومی را نادیده گرفته بودند و بدون توجه به آن به خیابان‌های شهر آمدند تا آنچه را که به عنوان «معامله» توصیف می‌کردند برگزار کنند.قدم زدنطبق برآورد پلیس، حدود 800 نفر عصر دوشنبه در مکان‌های مختلف حاضر شدند. از جمله شعارهایی که در این تجمع شنیده شد این بود:صلح، آزادی، بدون دیکتاتوری،” همچنین “ما مردم هستیم!تظاهرکنندگان همچنین چند ترقه در مسیر خود به راه انداختند.

در ابتدا پلیس صرفاً از طریق بلندگو به مردم اعلام می کرد که مقررات منطقه ای را زیر پا می گذارند که به نوبه خود منجر به درگیری های متعدد و در نهایت نزاع و درگیری شد که توسط دوربین ها ثبت شد. در فیلم تایید نشده‌ای که در شبکه‌های اجتماعی پخش می‌شود، گروهی از معترضان دیده می‌شوند که به زور از خط پلیس عبور می‌کنند و برخی پرتاب می‌کنند.مشت های عمدی به مأموران،همانطور که پاتریک کنپ، سخنگوی پلیس مانهایم به رسانه ها گفت.

مقامات 13 معترض مظنون به حمله به پلیس را بازداشت کردند و به 131 نفر دیگر به دلیل نقض ممنوعیت تجمعات عمومی هشدار دادند.


دولت هشدار داد که در جنگ آلمان علیه Omicron

پلیس همچنین متعهد شده است که در روزهای آینده رسانه های اجتماعی را برای نشانه هایی از بروز مشکل با دقت بیشتری رصد کند.

تظاهرات مشابه دیگری در همان منطقه، در شهر واینهایم، نیز به خشونت بین فعالان و مجریان قانون منجر شد و بر اساس گزارش ها، دو افسر مجروح شدند.

به گفته رسانه های محلی، تظاهرات غیرمجاز علیه اقدامات کووید در شهر روستوک نیز برگزار شد و 10000 نفر در آن شرکت کردند. چندین هزار نفر در شورین، ماگدبورگ و کوتبوس نیز گرد آمدند. همه آن تظاهرات بدون هیچ حادثه ای و بدون گزارشی از درگیری یا خشونت گذشت.