معاون رسانه برای ورشکستگی – NYT – RT World News

این رسانه در سال‌هایی که سرمایه‌گذاری‌های بزرگی را از غول‌های رسانه‌ای مانند دیزنی و فاکس دریافت کرده، با مشکل مواجه شده است.

نیویورک تایمز روز دوشنبه گزارش داد Vice Media در حال آماده شدن برای اعلام ورشکستگی است و خاطرنشان کرد که در صورت عدم یافتن خریدار، این شرکت به زودی تحت کنترل یک شرکت سرمایه گذاری قرار خواهد گرفت.

در حالی که حداقل پنج شرکت اعلام کرده اند که ممکن است به خرید Vice علاقه مند باشند، این احتمال رخ می دهد “به طور فزاینده ای لاغر می شوند” یک منبع آگاه از ورشکستگی احتمالی به تایمز گفت. سه نفر از افرادی که با عملیات Vice آشنا هستند پیشنهاد کردند که این شرکت می‌تواند زمانی در این پرونده ثبت نام کند “هفته های آینده” اگرچه آنها جزئیاتی در مورد بحث با خریداران احتمالی ارائه نکردند.

تشکیل پرونده ورشکستگی می تواند به معنای تصاحب بزرگ ترین سرمایه گذار Vice، Fortress Investment Group باشد که دارای بدهی های ارشد در شرکت است و در صورت فروش اولین شرکتی است که پرداخت می شود.


خروج تاکر کارلسون نیم میلیارد از ارزش بازار فاکس را از بین می برد

Vice تایید نکرد که آیا این حرکت را ارزیابی می کند یا خیر، اما روز دوشنبه بیانیه ای صادر کرد و گفت که این حرکت است “درگیر ارزیابی جامع جایگزین های استراتژیک و برنامه ریزی” و آن است هیئت مدیره و ذینفعان همچنان بر یافتن بهترین مسیر برای شرکت متمرکز هستند.

Vice که در سال 1994 در مونترال، کانادا به عنوان یک مجله DIY غیرقابل احترام و اغلب توهین آمیز راه اندازی شد، بسیاری از زیبایی پانک راک سابق خود را کنار گذاشت زیرا به یک نگرانی رسانه ای بزرگ تبدیل شد و سرمایه گذاری های هنگفتی را از دیزنی و فاکس قرن بیست و یکم جذب کرد.

اگرچه زمانی این شرکت در سال 2017 به دنبال تزریق 450 میلیون دلاری TBG، یک شرکت سهام خصوصی، 5.7 میلیارد دلار ارزش داشت، اما ارزش آن فقط است. “کسری کوچک” به نقل از تایمز، امروز. از زمان اوج خود، Vice با بازار رسانه های دیجیتالی دشوارتر مواجه شده است و همینطور بوده است “به طور مداوم شکست خورده است” تا چندین سال سود کند و مجبور شود کارکنان خود را اخراج کند زیرا باعث خونریزی می شود.

بیشتر بخوانید:
CNN به طور ناگهانی میزبان قدیمی را اخراج کرد

گفته می شود که دیزنی در سال 2015 به خرید Vice Media به مبلغ 3 میلیارد دلار فکر کرده بود، اما در نهایت از این معامله عقب نشینی کرد. مشخص نیست که آیا دیزنی جزو پنج خریدار احتمالی است که گفته می شود با این شرکت در تماس هستند یا خیر.

این رسانه با برجسته کردن مبارزات خود، هفته گذشته اعلام کرد که شعبه Vice World News خود را که با گزارش‌های مخاطره‌آمیز و به سبک گونزو از مناطق درگیری و بحران در سراسر جهان نامی برای خود دست و پا کرده بود، تعطیل خواهد کرد. تغییرات اخیر در رهبری همچنین می تواند نشان دهنده مشکل برای Vice باشد، زیرا هم مدیر اجرایی آن نانسی دوبیک و هم رئیس جهانی اخبار و سرگرمی جسی آنجلو امسال از شرکت خارج شدند.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: