مظنون یک روز پس از سرقت مسلحانه با اتومبیل یک نماینده کنگره بازداشت و متهم شد – RT World News

پس از اینکه مری گی اسکانلون، نماینده کنگره پنسیلوانیا، خودروی او را با اسلحه توسط گروهی از نوجوانان به سرقت برد، یک مرد 19 ساله به سرقت خودرو و جرایم سلاح گرم متهم شد.

جنیفر آربیتیه ویلیامز، دادستان ایالات متحده، روز پنجشنبه اعلام کرد که جوزیا براون به دلیل سرقت اتومبیل، که روز قبل در فیلادلفیا رخ داد، متهم شده است. اگر براون مجرم شناخته شود، ممکن است به حبس ابد محکوم شود.

ویلیامز در بیانیه ای گفت که این تحقیقات انجام شده است “در همان مراحل اولیه” و مقامات این کار را انجام دهند “تصمیمات شارژ را ارزیابی کنید.”

وی ادامه داد: سرقت مسلحانه خودرو یک جرم جدی فدرال است. اخیراً تعداد زیادی از جنایات خشونت‌آمیز مانند این رخ داده است، و در حالی که پیامدهای امنیت ملی برای این حادثه خاص وجود داشت، ما همیشه با شرکای محلی خود همکاری می‌کنیم تا ارزیابی کنیم که آیا پرونده‌ها باید به صورت فدرال اتخاذ شوند یا خیر. او گفت.

به گفته وزارت دادگستری، آکورا MDX سال 2017 سرقت شده اسکانلون حاوی تجهیزات ردیابی بود و این وسیله نقلیه به زودی توسط افسران اجرای قانون پیدا شد. کلیدهای ماشین در نزد براون پیدا شد و چهار نفر دیگر – که بین 13 تا 16 سال سن داشتند – نیز توسط ماموران مجری قانون دستگیر شدند.

ژاکلین مگوایر، مامور ویژه مسئول بخش فیلادلفیا اداره تحقیقات فدرال (FBI) در بیانیه خود گفت که هر کسی که “مایل به قربانی کردن یک غریبه کاملاً با اسلحه” بخصوص “در روز روشن” هست یک “تهدید آشکار برای جامعه ما.”

«هیچکسی که در اینجا زندگی می‌کند، کار می‌کند یا از اینجا بازدید می‌کند، نباید بترسد که جنایتکاران خشن آنها را برای وسیله نقلیه یا هر دارایی‌شان هدف قرار دهند.» مگوایر ادامه داد و نتیجه گرفت، ما هرگز این شهر را به جنایتکارانی که به جان و امنیت دیگران بی اعتنا هستند، نمی سپاریم.»

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: