مصاحبه بمبی جیمز فرانکو در مورد سوء رفتار جنسی

جیمز فرانکو بازیگر آمریکایی در سال 2018 توسط پنج زن به رفتارهای استثمارگرانه متهم شد.

فرشتگان:

جیمز فرانکو بازیگر آمریکایی گفت که از خوابیدن با دانش‌آموزان مدرسه فیلمش پشیمان است و در مصاحبه‌ای که پنجشنبه پخش شد، سکوت خود را در مورد اتهامات سوء رفتار جنسی شکست.

فرانکو نامزد اسکار در سال 2018 علناً توسط پنج زن به رفتارهای استثمارگرانه از جمله در صحنه های برهنه در مدرسه استودیو 4 خود در هالیوود شمالی متهم شد.

فرانکو، 43 ساله، در اولین مصاحبه مهم خود در مورد اتهامات مربوط به The Jess Cagle Show در SiriusXM گفت: “ببین، اعتراف می کنم، من با دانش آموزان همخوابم بودم.”

“در طول دوره تدریسم، من با دانش آموزان می خوابیدم و این اشتباه بود. اما همانطور که گفتم، دلیل شروع مدرسه به این دلیل نیست.”

فرانکو و وکلای او قبلاً ادعاهایی مبنی بر شبیه سازی رابطه جنسی دهانی با چندین بازیگر زن را رد کرده و محافظ پلاستیکی شفافی را که واژن آنها را پوشانده بود برداشته بودند.

او همچنین متهم شد که از مدرسه فیلمش برای به دام انداختن زنان در دسترس جنسی استفاده می‌کند، از دانش‌آموزان دختر می‌خواهد تا در صحنه‌ای بدون فیلمنامه دور او برقصند، و باعث می‌شود که «همه فکر کنند اگر بخواهیم اعمال جنسی انجام دهیم یا از زمین خارج شویم، نقش‌هایی روی میز وجود دارد. پیراهن های ما.”

فرانکو در مصاحبه با کاگل، خوابیدن با دانش‌آموزانی را که در کلاس او با عنوان «صحنه‌های جنسی» ثبت‌نام کرده‌اند را تکذیب کرد و گفت که کلاس صرفاً یک «عنوان تحریک‌آمیز» دارد، اما به‌طور خاص آموزش صحنه‌های صمیمی را ارائه نمی‌دهد.

او گفت: «این یک طرح جامع از سوی من نبود.

“اما، بله، موارد خاصی وجود داشت که من با یک دانش آموز به توافق رسیدم و نباید می شدم.”

فرانکو با توجه به اینکه چطور نمی‌توانست عدم تعادل قدرت بین یک ستاره هالیوود و دانش‌آموزشان را درک کند، گفت که اعتیاد نوجوانی به الکل را با اعتیاد به رابطه جنسی و سلبریتی خود جایگزین کرده است.

“فکر می کنم در آن زمان فکر من این بود که “اگر توافقی باشد، خوب است.”

«البته، می دانستم… با افراد دیگر، معلمان دیگر صحبت کردم… احتمالاً چیز جالبی نیست.

“در آن زمان من همانطور که گفتم واضح نبودم. بنابراین فقط به معیارهای من می رسد که “اگر این توافقی باشد، فکر می کنم خوب است. ما همه بزرگسال هستیم.”

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)