مشتریان اکنون می توانند شاهدانه را از طریق برنامه Uber Eats – RT World News سفارش دهند

مردم انتاریو این فرصت را دارند که پس از شراکت سرویس تحویل غذا با یک خرده فروش قانونی شاهدانه، از طریق برنامه Uber Eats سفارشات ماری جوانا را کلیک و جمع آوری کنند.


آلمان ممکن است میلیاردها دلار در حشیش کسب کند - مطالعه

مشتریان می‌توانند از مجموعه گل‌های توکیو اسموک و لوازم جانبی منحصربه‌فرد در اپلیکیشن Uber Eats سفارش دهند و سپس خرید خود را از فروشگاه‌های مربوطه Tokyo Smoke دریافت کنند.این شرکت ها در بیانیه ای اعلام کردند که این مشارکت اولین در نوع خود است.

آنها قول می دهند که سفارشات ظرف یک ساعت پس از ثبت آماده خواهند شد. هر شخصی که سفارش می دهد باید ابتدا سن قانونی خود را تأیید کند. Tokyo Smoke، که امتیاز دهنده اصلی آن در انتاریو گروه Katz در مشارکت با مالک برند Canopy Growth Corporation است، دارای 56 فروشگاه در انتاریو از جمله 13 فروشگاه در تورنتو است.

Uber Eats و Tokyo Smoke تاکید می کنند که مشارکت آنها به مبارزه با فروش غیرقانونی ماری جوانا کمک می کند، که طبق آمار رسمی، بیش از 40٪ از کل فروش حشیش غیرپزشکی در کانادا را تشکیل می دهد.

Uber Eats حتی برنامه های گسترده تری دارد.

هنگامی که قوانین کانادایی حشیش تکامل می یابد و شامل تحویل می شود، انتظار می رود گزینه هایی مانند Uber Eats به کاهش اختلالات رانندگی و بهبود ایمنی در جاده کمک کند.در این بیانیه آمده است.

تحقیقات اخیر شرکت مشاور Public First در بریتانیا نشان می دهد که 14 درصد از مصرف کنندگان شاهدانه در عرض دو ساعت پس از مصرف علف هرز ماشین را رانندگی کرده اند.

مقامات انتاریو اجازه تحویل و تحویل حشیش را در طول همه‌گیری کووید-19 دادند. در ماه اکتبر، قانونی برای دائمی کردن این ابتکار پیشنهاد شد، اما هنوز تصویب نشده است.

اگر این داستان را دوست دارید، آن را با یک دوست به اشتراک بگذارید!