مسافران هواپیما در وسط پرواز خروجی اضطراری را باز کردند (ویدئو) – اخبار RT World

هواپیمای ایرباس A321 که عازم دایگو، کره جنوبی بود، هنوز در ارتفاع 200 متری از سطح زمین بود که این حادثه آشفته رخ داد.

پس از آنکه مردی در وسط پرواز خروجی اضطراری هواپیمای خطوط هوایی آسیانا را باز کرد و باعث وحشت مسافران شد، 9 نفر به دلیل جراحات جزئی در بیمارستان بستری شدند. این مرد بلافاصله پس از فرود دستگیر شد.

این حادثه بعدازظهر جمعه در یک جت ایرباس A321-200 به مقصد دائگو، کره جنوبی رخ داد و بنا بر گزارش ها، یکی از مسافران دریچه ای را در سمت چپ هواپیما هنگام فرود برای فرود باز کرد که باعث شد باد به داخل کابین هجوم آورد.

فیلمی از این حادثه ناگوار در فضای مجازی پخش شده است و مسافران را نشان می دهد که در حالی که خروجی اضطراری باز است، جان خود را حفظ کرده اند. بر اساس گزارش های مطبوعات محلی، برخی از سرنشینان هواپیما بیهوش شدند، در حالی که یک مقام آتش نشانی دایگو گفت که 9 نوجوان به دلیل مشکلات تنفسی به بیمارستان آورده شدند.

در حالی که هیچ کس به طور جدی آسیب ندید و هواپیما به سلامت فرود آمد، این قسمت باعث لرزش برخی از مسافران شد و یکی از آنها به یونهاپ نیوز گفت. من فکر می کردم که هواپیما منفجر می شود.

پرواز خطوط هوایی آسیانا حامل 48 دانش آموز مقطع ابتدایی و راهنمایی بود که برای مسابقات ورزشی ملی سفر می کردند. “بچه ها از وحشت می لرزیدند و گریه می کردند.” مادر یکی از دانش آموزان به خروجی گفت. “کسانی که نزدیک در خروجی نشسته اند باید بیشتر از همه شوکه شده باشند.”


مدیر بانک در مسافر هواپیما ادرار کرد

یک مسافر مرد حدودا 30 ساله به دلیل نقض قوانین ایمنی هوانوردی بلافاصله پس از فرود هواپیما در فرودگاه بین المللی دایگو دستگیر شد. بنا به گزارش ها، این مرد اعتراف کرد که به زور در اورژانس را باز کرده است، اما دلیل آن را توضیح نداد.

یکی از مقامات وزارت حمل و نقل کره جنوبی بعداً اعلام کرد که با از دست دادن ارتفاع هواپیما، زمانی که فشار داخل و خارج کابین تقریباً یکسان بود، خروجی ممکن است خلع سلاح و باز شود. این شرکت هواپیمایی با اشاره به اینکه حدود 200 متر (656 فوت) بالاتر از سطح زمین قرار داشت، گفت: هواپیما چند دقیقه از فرود فاصله داشت که دریچه باز شد.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: