مسافران مقیم آمریکا پس از فرود اضطراری پرواز از بروکسل به نیویورک سرگردان شدند

مسافران مقیم آمریکا پس از فرود اضطراری پرواز سرگردان شدند

خطوط هوایی بروکسل تایید کرد که هواپیما پس از هشدار موتور تغییر مسیر داده است. (نمایندگی)

بروکسل:

مسافران گفتند، پس از فرود اضطراری هواپیمایشان به مقصد آمریکا در دوبلین به دلیل نقص موتور، ده ها نفر روز شنبه برای دومین شب در اروپا سرگردان شدند.

رسانه‌های هوانوردی و وب‌سایت‌های ردیابی گفتند که پرواز شماره 101 خطوط هوایی بروکسل روز جمعه از بروکسل به نیویورک در حرکت بود که خلبان‌ها پیامی «pan-pan» صادر کردند که نشان‌دهنده مشکلی کمتر از «می‌دی» هنگام پرواز در ارتفاع 37000 فوتی است.

به گفته Aviation Herald، وب سایت مستقلی که حوادث هواپیما را ردیابی می کند، خلبانان ایرباس A330-300 12 ساله درخواست کردند که به شانون در ایرلند غربی تغییر مسیر دهند، اما طبق دستورالعمل های شرکت هواپیمایی به دوبلین تغییر مکان دادند.

واحد لوفت هانزا خطوط هوایی بروکسل تایید کرد که هواپیما پس از هشدار موتور منحرف شده و خلبانان از روش استاندارد پیروی کرده اند.

مسافران از خدمه تمجید کردند اما گفتند که قبل از پرواز به پاریس در روز شنبه در هتل‌های دوبلین اسکان داده شده بودند، جایی که بسیاری از آن‌ها نمی‌توانستند با پروازهای شلوغ به نیویورک چند روز قبل از روز شکرگزاری در ایالات متحده بروند.

آنها شامل ماجا اشمیت 18 ساله از آلمان بود که برای کار به عنوان au pair به نیویورک می رفت.

او به رویترز گفت: «آنها هیچ چیز گیاهخواری نداشتند، بنابراین من نان و کلوچه خوردم. این شرکت هواپیمایی اعلام کرد که سیاست ارائه وعده های غذایی گیاهی را دارد و مشکل را به گردن یک هتل می اندازد.

الیور سامبرگ 22 ساله از نزدیکی هامبورگ آلمان نیز در هواپیما بود که تنها دومین پرواز زندگی خود را انجام داد.

او گفت: “این دیوانه بود، من نمی دانم چه خبر است. آنها به ما چیزی نمی گویند.”

برنارد ویدیک، یک افسر قضایی بلژیکی، گفت که از پرواز کانکتی در پاریس خودداری شده است، زیرا هواپیمای که مسافران سرگردان را از دوبلین می آورد نیز تاخیر داشته است.

او به رویترز گفت: “این بدان معناست که ما در پاریس مسدود شده ایم در حالی که باید در نیویورک باشیم. ما دو روز از معدود تعطیلات خود را تلف می کنیم.”

این شرکت هواپیمایی گفت: “ما تمام تلاش خود را برای مراقبت از مسافران خود در شرایط سخت انجام داده ایم … اما متأسفانه نتوانستیم یک راه حل بهینه برای همه ارائه دهیم. ما از ناراحتی هایی که این امر برای مشتریان ما ایجاد کرد بسیار متأسفیم.”

شرکت‌های هواپیمایی که به ایالات متحده خدمات رسانی می‌کنند، برای ازدحام و تاخیر در هفته آینده آماده می‌شوند زیرا تعطیلات شکرگزاری با کمبود نیروی کار خطوط هوایی همپوشانی دارد.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)