مسابقه عجیب “لیسیدن” بین دانش آموزان و معلمان در مدرسه ایالات متحده خشم را برانگیخت

ویدئو: مسابقه عجیب

این بازی در 31 مارس در مدرسه راهنمایی Desert Hills در Kennewick برگزار شد

یک مدرسه راهنمایی در واشنگتن آمریکا پس از برگزاری رقابت عجیب «لیسیدن» بین دانش‌آموزان و معلمان مورد انتقاد قرار گرفت. ویدئوهایی در وب‌سایت‌های رسانه‌های اجتماعی منتشر شده است که دانش‌آموزان و معلمانشان را در حال لیسیدن کرم گل ختمی از طرف مقابل هواپیماهای شیشه‌ای شفاف نشان می‌دهند.

نیویورک پست گزارش داد که این بازی “درخت” در جلسه ای در مدرسه راهنمایی Desert Hills در Kennewick در 31 مارس انجام شد. اکنون این ویدئوها به تحقیقاتی توسط ناحیه مدرسه کنویک برای تعیین چگونگی و چرایی برگزاری این رویداد منجر شده است.

در این ویدئو دانش‌آموزان در حالی که دانش‌آموزان و زوج‌های معلم به نوبت به سمت لیوان می‌دویدند و به آن لیس می‌زدند، فریاد می‌زدند و تشویق می‌کردند. صدای فریادهای دانش‌آموزان در میان جمعیت شنیده می‌شد: «ایو»، «مزارت‌انگیز»، «خیلی بد است» و «چه جهنمی؟» در ویدئویی که مادر یک دانش آموز در فیس بوک منتشر کرده است.

ویدیو را اینجا ببینید:

قابل ذکر است که این بازی به عنوان بخشی از یک تجمع و جمع آوری کمک مالی پیشنهاد شده بود. با این حال، کاربران پس از تماشای این ویدئو وحشت زده شدند و از مدرسه به دلیل میزبانی مسابقه بسیار “نامناسب” و “جنسی” انتقاد کردند. بسیاری از والدین نیز به مسئولان مدرسه ایمیل زدند و خواستار توضیح شدند.

یکی از کاربران گفت: «مشاهده این ویدیو بسیار حیرت‌انگیز است و تعجب می‌کنم که چگونه یک بزرگسال نپرسید که آیا این رفتار مناسب معلم/دانش‌آموزی است که می‌خواستند از طریق یک «بازی سرگرم‌کننده» مثال بزنند؟

یکی دیگر اظهار داشت: “این در بسیاری از سطوح بسیار ناراحت کننده و اشتباه است. و قطعاً بهداشتی نیست به خصوص پس از یک بیماری همه گیر.”

در بیانیه ای به نیوزویکسخنگوی منطقه مدرسه کنویک گفت: “فعالیتی که رخ داده است مورد تایید یا تایید منطقه نیست. پس از انجام تحقیقات کامل در مورد چگونگی و چرایی این فعالیت، مشخص است که هدف از این فعالیت بی گناه بوده است. بد نیت نیست

با این حال، این واقعیت که این فعالیت برنامه ریزی شده، رخ داده و متوقف نشده است، نشان دهنده فقدان قوه تشخیص و قضاوت خوب است و با انتظارات و سیاست های منطقه همخوانی ندارد.

مدیر مدرسه، کیسی گانت نیز با انتشار بیانیه ای از این بازی عذرخواهی کرد.

“از طرف مدرسه راهنمایی دزرت هیلز، مایلم به خاطر فعالیتی که در جلسه اخیر ما انجام شد عذرخواهی کنم. من به عنوان مدیر ساختمان، مسئولیت حوادثی را که در مدرسه ام رخ می دهد به عهده می گیرم و تأثیر این وضعیت را می شناسم. خانم گانت گفت: من به ایمنی دانش آموزان و کارکنان خود متعهد هستم و اطمینان حاصل خواهم کرد که تمام فعالیت های آینده با بالاترین استانداردهای حرفه ای مطابقت دارد و از خط مشی منطقه پیروی می کند.