مرگ ستاره K-Pop Moonbin در 25 سالگی طرفداران را در ناباوری قرار داد

مرگ ستاره K-Pop Moonbin در 25 سالگی طرفداران را در ناباوری قرار داد

مون بین 25 ساله در خانه اش در جنوب سئول جسد پیدا شد

سئول:

مون بین، ستاره کی پاپ، یکی از اعضای گروه پسرانه Astro، درگذشت، لیبل موسیقی او و پلیس کره جنوبی روز پنجشنبه اعلام کردند که باعث غم و اندوه طرفداران شد.

سخنگوی آژانس پلیس ملی به خبرگزاری فرانسه گفت که این خواننده 25 ساله اواخر چهارشنبه در خانه خود در جنوب سئول جسد پیدا شد و افزود که هیچ مدرکی دال بر بازی ناپسند وجود ندارد.

لیبل Moonbin’s Fantagio Music نیز روز پنجشنبه بیانیه ای منتشر کرد که در آن مرگ او را تایید کرد اما علت آن را فاش نکرد.

در 19 آوریل، مون بین عضو Astro به طور غیرمنتظره ای جهان ما را ترک کرد و به ستاره ای در آسمان تبدیل شد.

این سازمان از مردم خواسته است که «از گزارش‌های گمانه‌زنانه و مخرب خودداری کنند» تا خانواده وی بتوانند در آرامش به او احترام بگذارند و از او تجلیل کنند.

اعلام این برچسب هزاران نظر از طرفداران غمگین را برانگیخت که بسیاری از آنها ابراز ناباوری کردند.

یکی در توییتر نوشت: “در آرامش بخواب، مون بین. امیدوارم ستارگان و ماه با تو به خوبی رفتار کنند. امیدوارم همه آرامش و عشق را به تو بدهند.”

دیگری نوشت: “الان نمی توانم روی کار تمرکز کنم. این واقعا دردناک است.”

مون بین – که به عنوان Moonbin اجرا می کرد – یکی از اعضای گروه Astro بود و همچنین با یک گروه فرعی به نام Moonbin & Sanha اجرا کرد.

او در سنین پایین به برنامه کارآموزی Fantagio پیوست و قبل از شروع به کار با Astro در فوریه 2016 یک بازیگر و مدل کودک بود.

قبل از درگذشت او، Moonbin & Sanha قرار بود در کنسرت رویایی آینده – یکی از بزرگترین کنسرت های مشترک کی پاپ در کره جنوبی – در ماه می اجرا کنند.

این گروه همچنین در اواسط تور Diffusion Fan Con Tour خود در سراسر آسیا حضور داشتند و روز یکشنبه یک صفحه انجمن طرفداران رسمی در Weverse – پلتفرم جهانی هواداران از آژانس BTS HYBE – ستاره های کی پاپ راه اندازی کردند.

جف بنجامین، ستون‌نویس کی‌پاپ بیلبورد، به خبرگزاری فرانسه گفت: «در حالی که انتظار نمی‌رفت هیچ هنرمندی را از دست بدهد، مرگ نابهنگام مون‌بین با توجه به اینکه ستاره جوان چقدر فعال بود، حتی در هفته مرگش، تکان‌دهنده‌تر بود».

او افزود: “هیچ کس در اطراف او این اتفاق را ندیده است، اما آنچه ما می توانیم حفظ کنیم لبخند غیرقابل انکار او است.”

من درخشندگی آن را در مقایسه با گربه چشایر از «آلیس و سرزمین عجایب» و موسیقی و اجراهای فوق‌العاده‌ای که او به ما ارائه کرد، دیده‌ام.

کسب و کار سخت

در زیر زرق و برق و زرق و برق، صنعت کی پاپ همچنین به دلیل رقابت شدید، فقدان حریم خصوصی، قلدری آنلاین و فشار بی امان عمومی برای حفظ یک تصویر سالم در هر زمان و به هر قیمتی شناخته شده است.

خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی به نقل از یک مقام پلیس ناشناس گزارش داد که مقامات معتقدند مرگ مون یک مورد خودکشی ظاهری است.

چندین ستاره جوان دیگر کی‌پاپ در سال‌های اخیر به دلیل خودکشی‌های مشکوک جان خود را از دست داده‌اند، از جمله گو هارا که در سال 2019 درگذشت. او توسط یک دوست پسر سابق مورد آزار قرار گرفته بود که پس از جدایی آنها، او را به خاطر ویدیوهای جنسی خود باج خواهی کرد.

خودکشی مشکوک یک ماه پس از آن اتفاق افتاد که دوست صمیمی او، ستاره کی پاپ، سالی، پس از مبارزه طولانی با قلدری آنلاین، خودکشی کرد و درخواست‌هایی را در کره جنوبی برای مجازات شدیدتر برای جرایم سایبری برانگیخت.

مرگ سالی تکرار مرگ ستاره کی پاپ جونگهیون بود که در سال 2017 پس از مبارزه با افسردگی جان خود را از دست داد.

یکی از طرفداران مون نوشت: “همیشه این مردم هستند که بیشترین لبخند را می زنند که بیشترین رنج را می بینند.”

“وقتی آسمان به زیبایی بدرخشد ما به تو فکر خواهیم کرد و هنگامی که ستاره ها درخشان باشند ما به تو فکر خواهیم کرد.”

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)