مرگ اسرارآمیز گاوها در ایالات متحده باعث سردرگمی مقامات می شود

«زبان‌ها برداشته شد، خونی ریخته نشد»: مرگ مرموز گاوها در ایالت ایالات متحده مقامات را گیج می‌کند

جسد شش گاو مثله شده در املاک مختلف تگزاس پیدا شد

مقامات تگزاس ایالات متحده پس از اینکه شش گاو به طور مرموزی مرده در امتداد بزرگراه روستایی با زبان بریده پیدا شدند، بی خبر مانده اند. نیویورک پست گزارش شده است. علاوه بر این، هیچ اثری از ریختن خون وجود نداشت.

کلانتر شهرستان مدیسون چهارشنبه در فیس بوک اعلام کرد که دامداران ابتدا بقایای مثله شده یک گاو شاخ بلند 6 ساله را در ملک خود پیدا کردند. کلانتر گفت که پس از آن، قطع عضوهای مشابه در سراسر ایالت گزارش شد و تلاش‌ها برای هماهنگی بین آژانس‌ها در جریان بود.

یک برش صاف و تمیز، با دقت ظاهری، برای جدا کردن پوست اطراف دهان گاو از یک طرف ایجاد شده بود و گوشت زیر پوست برداشته شده دست نخورده باقی می ماند. زبان نیز بدون نشت خون به طور کامل از بدن خارج شد. مشخص شد که هیچ نشانه ای از مبارزه وجود ندارد و علف های اطراف گاو مزاحم نبود. در این پست فیسبوک اشاره شده است که هیچ رد پا یا رد لاستیک در منطقه مشاهده نشده است.

پست را اینجا ببینید:

دامداران همچنین گفتند که هیچ شکارچی یا پرنده ای وجود ندارد که بقایای گاو را که به مدت چندین هفته دست نخورده پوسیده شده بود جمع آوری کند. در تحقیقات بعدی، مقامات متوجه شدند که پنج گاو دیگر نیز مرده و به روش مشابهی مثله شده بودند.

کلانتری گفت که پنج گاو دیگر نیز در یک طرف با صورت بریده شده در امتداد خط فک و زبان کاملاً خارج شده پیدا شدند. دو تا از گاوها نیز با برداشتن اندام تناسلی خارجی بریدگی‌های مشابهی داشتند.

هر شش گاو در مکان های جداگانه و متعلق به گله های مختلف پیدا شدند. مسئولان در ادامه خاطرنشان کردند که چمن اطراف لاشه ها دست نخورده بوده و در هیچ یک از محل ها رد پا یا رد لاستیک وجود ندارد. در هیچ یک از شش مورد علت مرگ مشخص نشده است.

این اداره اکنون از مردم خواسته است که در صورت اطلاع از موارد مشابه با آنها تماس بگیرند.

این اولین بار نیست که گاو مثله شده پیدا می شود. مطابق با اخبار سی بی اسدر سال 2016، گاوهایی در شمال شرقی جورجیا مرده با دایره های برش خورده در انتهای عقبشان پیدا شدند.