مرد بی خانمان به دلیل نقض دستور “در خانه بمانید” به زندان محکوم می شود – اخبار RT World

در یک «پیچش بی‌رحمانه طنز»، مردی روز پنجشنبه توسط دادگاه سنگاپور به دلیل نقض دستور «در خانه بمانید» کووید-۱۹ با وجود بی‌خانمان بودن به هفت هفته زندان محکوم شد.

روزمان عبدالرحمن، ملیت سنگاپور، 40 ساله، در 20 مارس 2020 از اندونزی بازگشت. پس از اینکه یک افسر مهاجرت اصرار کرد او یک اخطار اقامت در خانه (SHN) را امضا کند، خانه خواهرخوانده خود را به عنوان مکانی برای قرنطینه درج کرد – اما او مجبور به قرنطینه شد. در واقع بی خانمان

در دوره ای که قرار بود خود را ایزوله کند، در خیابان ها زندگی می کرد، در پارکینگ می خوابید و بعداً به یک پناهگاه بی خانمان ها نقل مکان کرد. او همچنین به عنوان نگهبان در یک شرکت تدارکات مواد غذایی به کار ادامه داد. مدیر او ادعا کرد که او از این که رحمان در یک SHN بوده آگاه نبوده است.




پس از اینکه نتوانستند او را پیدا کنند، سرانجام مأموران انتظامی رحمان را از طریق کارفرما پیدا کردند و او را دستگیر کردند. او روز پنجشنبه پس از اعتراف به گناه در اوایل سال جاری به هفت هفته زندان محکوم شد.

در بحبوحه یک بحران جهانی، روزمان با یک بحران شخصی خود – بی خانمانی – روبرو شد. او محل سکونت نداشت. او را به حال خود رها کردند تا در خیابان ها بپرندعذری عمران تن، وکیل وی، گفت که مجازات او یکپیچ و تاب بی رحمانه طنز

او آنجا بحث کردباید بین کسانی که بیهوده بیرون می روند و SHN را زیر پا می گذارند و کسانی که انتخابی ندارند تمایز قائل شود.

در حالی که مدافع او خواستار بازداشت کوتاه مدت و جریمه نقدی شد، دادستان ها رحمان را متهم کردند که عمداً دیگران را در معرض خطر ابتلا به کووید-19 قرار داده است، چیزی که می توانست او را تا شش ماه زندانی کند.

لای یان، معاون دادستان عمومی، نقض قوانین 13 روزه را “تقریبا بی سابقه” انتظار می رود رحمان به این تصمیم اعتراض کند.

سنگاپور یکی از سخت‌گیرانه‌ترین اقدامات کووید-۱۹ را در جهان داشته است که صدها نفر را به دلیل نقض قوانین خود انزوا جریمه و زندانی کرده‌اند.