مرد بریتانیایی پس از مرگ پاراگلایدر در برخورد هوایی در ترکیه در ترکیه دستگیر شد

مرد بریتانیایی پس از مرگ پاراگلایدر در برخورد هوایی در ترکیه در ترکیه دستگیر شد

این حادثه در 29 آوریل در منطقه فتحیه ترکیه رخ داد. (تصویر نمایندگی)

یک پاراگلایدر بریتانیایی در ترکیه پس از برخورد با دو چترباز دیگر که باعث سقوط شدید آنها به پشت بام هتل شد، دستگیر شد. به گزارش پایگاه خبری ترکیه اخبار روزانه حریت، توماس آیتکن 45 ساله پس از مرگ اورکات بایسال 30 ساله در پی فاجعه هوا دستگیر شد. این حادثه در روز 29 آوریل در منطقه فتحیه ترکیه رخ داد. یکی دیگر از پاراگلایدرها به نام آنداک اونسال که او نیز به همراه آقای بایسال پرید، مجروح شد. این رسانه ترکیه اعلام کرد که این برخورد به دلیل وزش باد رخ داده است.

هر دو آقای بایسال و اونسال همزمان در حال انجام یک پرواز پشت سر هم بودند که آقای آیتکن در حال انجام یک پرش انفرادی بود. اخبار روزانه حریت.

در حالی که این دو از ارتفاع 1700 متری از سطح دریا پریدند، آقای آیتکن یک پرش از ارتفاع 1200 متری انجام داد.

خروجی گفت که چترهای آنها در حین فرود تنها در فاصله 20 متری (65 فوت) از زمین در هم پیچیده شدند. چتر نجات ابتدا به ساختمان یک هتل برخورد کرد و سپس در لبه استخر آن فرود آمد.

پلیس محلی و پزشکان به محل سقوط هواپیما اعزام شدند و پاراگلایدرهای مجروح را برای مداوا به بیمارستان دولتی فتحیه منتقل کردند.

اما آقای بایسال، یک پاراگلایدر در سطح ملی، نتوانست از ضربه سقوط جان سالم به در ببرد. با این حال، آقای اونسال و آقای آیتکن در بیمارستان تحت مداوا قرار گرفتند و از سلامت کامل برخوردار بودند و جراحات آنها تهدیدی برای زندگی آنها نبود. اخبار روزانه حریت.

پلیس ترکیه در حال بررسی علت این برخورد و اینکه آیا قصوری از سوی دست اندرکاران صورت گرفته است یا خیر.

سال گذشته یک مرد بریتانیایی بر اثر تصادف با پاراگلایدر در پیرنه اسپانیا با برخورد به قله کوهی به نام پیکو گالینرو جان خود را از دست داد.