مرد آمریکایی پس از اینکه نوزادی با پستانک به دهانش چسبیده بود به خطر افتادن کودک متهم شد

مرد آمریکایی پس از اینکه نوزادی با پستانک به دهانش چسبیده بود به خطر افتادن کودک متهم شد

دختر 2 ماهه توسط دوستان جردن هرست کشف شد.

بر اساس گزارشی در پنسیلوانیا، مردی در پنسیلوانیا پس از اینکه در ماه تولد نوزاد دو ماهه‌اش، پستانک را چسبانده بود، به اتهام به خطر انداختن کودک مورد سیلی قرار گرفت. نیویورک پست. این رسانه در گزارش خود ادامه داد: این حادثه در شب 25 آوریل زمانی رخ داد که این مرد – با نام جردن هیرس – مست بود. این مرد به دلیل اینکه پسر 18 ماهه خود را پیدا نکرده بود، وحشت زده با خانواده و دوستان خود تماس گرفت. وقتی دوستان آقای هرست به خانه او رسیدند، نوزاد را با بینی خونی روی زمین دیدند.

دختر دو ماهه او بعداً با پستانک در دهانش پیدا شد پست با استناد به اسناد دادگاه گفت.

پسر شیرخوار توسط پنج نفر از دوستانی که با خون خشک شده در داخل و اطراف بینی اش به خانه آقای هیرست در گرینبورگ جنوبی رسیدند، پیدا شد.

در حالی که دو نفر از دوستان، کودک نوپا را به خانه مادربزرگش بردند، سه نفر دیگر عقب ماندند و به کشف تکان دهنده خواهر کوچکترش دست یافتند.

پنج دوست و آقای هرست بعداً به پلیس گفتند که او در آن شب مست بود.

طبق اسناد دادگاه، آقای هرست به پلیس گفت که آنقدر مست بوده که از ساعت 7 بعدازظهر آن شب تا ساعت 4 صبح روز بعد چیزی را به یاد نمی آورد.

با کمال تعجب، آقای هرست زمانی که به عنوان تکنسین فوریت های پزشکی (EMT) با آتش نشانی کار می کرد، توسط شورای ایروین به خاطر نجات جان یک زن مورد تقدیر قرار گرفت.

این زن قبل از اینکه آقای هرست و دو همکارش که مورد تجلیل قرار گرفتند، بتوانند او را زنده کنند، دچار ایست قلبی شده بود.

اداره آتش نشانی گفت که او در آوریل 2022 استعفا داد و به Jeannette EMS پیوست.