مرد آمریکایی در داخل سلول زندان آلوده به ساس جسد پیدا شد

زنده زنده خورده شده توسط حشرات: مرد آمریکایی در داخل سلول زندان آلوده به ساس جسد پیدا شد

خانواده او اکنون خواستار تحقیقات جنایی در مورد مرگ او هستند

یک وکیل خانواده قربانی ادعا کرده است که یک مرد 35 ساله در یک سلول زندان در آتلانتا پس از “زنده خوردن” توسط حشرات و ساس جان خود را از دست داد. مطابق با نیویورک پستخانواده وی اکنون خواستار تحقیقات جنایی در مورد مرگ او و همچنین بسته شدن و جایگزینی زندان هستند.

طبق گفته پلیس، لاشان تامپسون در 12 ژوئن 2022 به اتهام باتری در آتلانتا دستگیر شد. او سپس به زندان شهرستان فولتون منتقل شد و پس از اینکه مقامات تشخیص دادند که او بیمار روانی است در بخش روانپزشکی منتقل شد. در 13 سپتامبر 2022، آقای تامپسون در سلول زندان خود بدون واکنش یافت شد و پس از تلاش های ناموفق CPR مرده اعلام شد.

سه ماه بعد آقای تامپسون در یک سلول کثیف زندان پس از خوردن زنده توسط حشرات و ساس ها مرده پیدا شد. هنگامی که جسد او پیدا شد، یکی از افسران بازداشت از انجام CPR خودداری کرد زیرا به قول او “ترس کرده بود”. سلول زندانی که آقای تامپسون در آن قرار داشت برای یک حیوان بیمار مناسب نبود. او لیاقت این را نداشت. مایکل دی. هارپر، وکیل خانواده آقای تامپسون گفت: کسی باید مسئول مرگ او باشد.

او دلیل مرگ خود را شرایط غیربهداشتی زندان شهرستان فولتون عنوان کرد. او همچنین ادعا کرد که کارکنان زندان متوجه شده اند که آقای تامپسون در حال “وخامت” است اما هیچ کمکی به او نکردند.

تصاویری از داخل زندان جسد آقای تامپسون و شرایط وحشتناک و غیربهداشتی سلول او را نشان می دهد که پوشیده از خاک و پر از آوار است.

یک گزارش از دفتر پزشکی قانونی شهرستان گفت که هیچ نشانه ای از آسیب جسمی در بدن وی وجود ندارد، اما به “هجوم شدید ساس” اشاره کرد. USA Today. با این حال، علت مرگ نامشخص ذکر شده است.

هیچ نشانه آشکاری از ضربه در بدن متوفی مشاهده نشد. در گزارش پزشکی قانونی آمده است که جسد متوفی پوشیده از ساس بود.

در بیانیه ای کتبی به کانال 2 اکشن نیوز، دفتر کلانتر شهرستان فولتون گفت که “تحقیق کامل” را در مورد مرگ تامپسون آغاز کرده است. کلانتر همچنین گفت که مقامات در حال انجام “اقدامات فوری” در زندان از جمله هزینه کردن 500000 دلار برای مقابله با هجوم ساس ها، شپش ها و سایر حیوانات موذی و به روز رسانی پروتکل ها برای دورهای امنیتی هستند.

اداره کلانتری شهرستان فولتون در بیانیه‌ای گفت: «این راز نیست که شرایط فرسوده و به سرعت در حال فرسایش تأسیسات فعلی، دستیابی به هدف فراهم کردن محیطی تمیز، به‌خوبی نگهداری و سالم برای همه زندانیان و کارکنان را بسیار دشوار می‌کند». بیانیه.

این بیانیه می افزاید: «تحقیقات در حال انجام در حال بررسی جزئیات مراقبت های پزشکی ارائه شده است و در نهایت مشخص خواهد شد که آیا در این مورد اتهامات کیفری موجه است یا خیر».

مایکل پاتر، حشره شناس دانشگاه کنتاکی گفت: نیش ساس معمولا کشنده نیست، اما در برخی موارد نادر، قرار گرفتن طولانی مدت در معرض هجوم گسترده ساس می تواند باعث کم خونی شدید شود که در صورت عدم درمان می تواند کشنده باشد. بی بی سی. آقای پاتر گفت: “ساس ها از خون تغذیه می کنند و تعداد بسیار زیادی ساس از مقادیر بسیار زیادی خون تغذیه می کنند.”