مرد آمریکایی در حالی که به اردک ها در عبور از جاده کمک می کرد پس از برخورد با ماشین جان خود را از دست داد

مرد آمریکایی در حالی که به اردک ها در عبور از جاده کمک می کرد پس از برخورد با ماشین جان خود را از دست داد

مرگ این مرد در صحنه تصادف اعلام شد

در یک حادثه غم انگیز، مردی در کالیفرنیا در حالی که به گروهی از اردک ها در عبور از جاده کمک می کرد با یک ماشین تصادف کرد جان خود را از دست داد. بی بی سی گزارش شده است. این حادثه در 18 می زمانی اتفاق افتاد که کیسی ریوارا، 41 ساله، ماشین خود را پارک کرد تا به گروهی از جوجه اردک‌ها کمک کند تا از جاده خارج شوند. در حالی که مشغول کمک به خانواده اردک ها بود، یک راننده نوجوان که به سمت شرق در بلوار استنفورد رنچ حرکت می کرد، به او ضربه زد.

او از ماشین پیاده شد و اردک ها را تکان می داد و همه دست می زدند زیرا او واقعاً خوب رفتار می کرد. یک شاهد 12 ساله به نام ویلیام به شبکه محلی KCRA 3 گفت: او به آن‌ها کمک کرد تا از روی سکوی پیاده‌روی بلند شوند، زیرا همه بچه اردک‌های کوچک مشکل داشتند و سپس جلوی ماشین ما رفت.

پس از اینکه اردک ها با خیال راحت به سمت دیگر جاده رفتند، تماشاچیان در اتومبیل خود اقدامات سامری خوب را تشویق کردند. با این حال، درست در همان زمان، او با ماشینی برخورد کرد که ظاهراً از جایی بیرون آمده بود.

پلیس اعلام کرد این مرد در صحنه تصادف کشته شده است. راننده نوجوانی که در صحنه مانده بود، دستگیر یا تفهیم نشده است. اسکات هوریلو، کاپیتان پلیس راکلین، گفت: بعید است راننده نوجوان با اتهامات جنایی روبرو شود NBC News.

«در 18 مه تقریباً ساعت 20:15، یک راننده مرد وسیله نقلیه خود را در تقاطع پارک درایو و بلوار استانفورد رنچ پارک کرد. گزارش شده است که این مرد سعی می کرد به چند جوجه اردک که در تقاطع بودند کمک کند. همانطور که مرد در تقاطع بود، یک راننده نوجوان در بلوار استنفورد رنچ به سمت شرق حرکت کرد. بر اساس بیانیه پلیس، این راننده نوجوان با عابر پیاده ای که در مسیر بود، برخورد کرد.

پس از این حادثه دلخراش، مردم ادای احترام گل و اردک لاستیکی را در محل برخورد گذاشتند.

آ GoFundMe صفحه نیز توسط خانواده ایجاد شده است. کیسی مهربان ترین و شگفت انگیزترین شوهر و پدر بود. حتی آخرین عمل او در این دنیا نشانه دلسوزی او بود. خانواده در تلاش هستند تا بفهمند که چگونه پس از این فقدان عظیم بهبود یابند و به راه خود ادامه دهند. اگر می‌خواهید عشق و حمایت خود را از فرشته و خانواده‌اش ابراز کنید، از شما می‌خواهیم که به جای گل، غذا و سایر اعمال محبت‌آمیز در اینجا مشارکت کنید.» در توضیحات GoFundMe آمده است.